Gå til innhold

Shoppet klær for 15.000

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mannen har tatt med tenåringen til storby ferie og brukt 15.000 på shopping til han. Masse dyre merkeklær og div. 
Jeg synes det er helt enormt mye. Ja, vi har råd til det.. men likevel. 
Litt mye? Hva er vanlig? 

Anonymkode: c95e1...b89

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva som er vanlig er vel opp til hver enkelt/famille, som du du sier dere har råd til det så hvorfor ikke?

Anonymkode: 27f79...cb9

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Gjort er gjort og spist er spist. For meg hørtes det mye ut, og mye fordi jeg ville lurt på om barnet mitt skjønte «verdien av penger» ved å bare få store beløp uten å jobbe for de.

Uansett, du og mannen får snakke sammen litt mer før neste tur.

Anonymkode: c56be...ae0

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror innlegget ditt er selve definisjonen på snikskryt.

Anonymkode: f49c0...c69

• Liker 31
  • Nyttig 18
AnonymBruker
Skrevet

Det er svindyrt med tenåringer. Regner med det var ordentlige og moderne klær som han kan bruke på skolen og være «in», noe som er så viktig i den alderen. 

Anonymkode: ce54f...7a8

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Mannen har tatt med tenåringen til storby ferie og brukt 15.000 på shopping til han. Masse dyre merkeklær og div. 
Litt mye? Hva er vanlig? 

Jeg som singel mann har ikke brukt 15.000 til sammen de siste 15 årene en gang på klær. 😄

Anonymkode: 47ad3...96f

• Liker 15
  • Hjerte 3
Skrevet

Hvis dere har penger til det er det vel slikt som er gøy på en byferie for en tenåring

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Ren galskap

Anonymkode: 4cc7e...ed2

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Får håpe han har klær for de neste 2 årene da. Minst.

Anonymkode: a89ba...ccb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Litt mye? Hva er vanlig? 

Kan ikke være så «masse» dyre merkeklær for 15 000? Dyre merkeklær, da koster gjerne en jakke 10 000, en bukse 5 000, er en jakke og en bukse å shoppe masse?

Personlig hadde jeg ikke brukt så mye på et barn i vekst, men enten det ikke så masse, eller så er det ikke «dyre merkeklær». 

Anonymkode: ee483...728

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er svindyrt med tenåringer. Regner med det var ordentlige og moderne klær som han kan bruke på skolen og være «in», noe som er så viktig i den alderen. 

Anonymkode: ce54f...7a8

Han har ikke kjøpe ekstremt masse klær, men klær av god kvalitet.. ryggsekker, klokke, sko, jeans, jakke, belte, boksere osv. når en kjøper kvalitet/ merke blir det fort den summen der. Han er ferdig utvokst og har disse klærne lenge. Han vet verdien på penger, da han har sommerjobb. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kan ikke være så «masse» dyre merkeklær for 15 000? Dyre merkeklær, da koster gjerne en jakke 10 000, en bukse 5 000, er en jakke og en bukse å shoppe masse?

Personlig hadde jeg ikke brukt så mye på et barn i vekst, men enten det ikke så masse, eller så er det ikke «dyre merkeklær». 

Anonymkode: ee483...728

Han kjøpte ei bukse som egentlig kostet 8000 men nedsatt og betalte nesten 2000 for den. Har funnet masse bra salg på merkeklær. 
han er ikke i vekst lengre. 
Jeg selv kjøper rimelige klær, og er ikke så opptatt av merker, selv om jeg har litt da. Kjøper ikke merke for merke, men kvalitet som holder lenge. 
Nå har min sønn klær som «hobby» selger unna klær som er for små

Skrevet

Min filosofi:

Man lever bare en gang, og hva er vitsen med å bruke minst mulig når man skal dø en dag uansett?

Om man har råd til og bruke 15 000 så peis på

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
Ryzorman skrev (2 minutter siden):

Min filosofi:

Man lever bare en gang, og hva er vitsen med å bruke minst mulig når man skal dø en dag uansett?

Om man har råd til og bruke 15 000 så peis på

Enig med deg.. bare redd andre på skolen skal bli sjalu og bli drittsekk mot han.. det er litt slik her vi bor. Her skal en være heeeelt på snittet. Ikke over, ikke under 

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Har de råd til det så er det supert. Skulle ønske det var meg som kunne handle for så mye😍😍

Anonymkode: 59db7...476

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Han har ikke kjøpe ekstremt masse klær, men klær av god kvalitet.. ryggsekker, klokke, sko, jeans, jakke, belte, boksere osv. når en kjøper kvalitet/ merke blir det fort den summen der. Han er ferdig utvokst og har disse klærne lenge. Han vet verdien på penger, da han har sommerjobb. 

Så…hva FAEN er poenget med tråden da? 

Anonymkode: c3ba5...aea

• Liker 24
  • Nyttig 11
AnonymBruker
Skrevet

Hva slags klær har tenåringen kjøpt? 
Her går det i tech fleece å sånn. Dyre klær. 

Skrevet

Det kommer jo litt an på hva som er kjøpt da. Et det snakk om flere plagg hvor ungdommen hadde bruk for nye klær synes jeg det ikke høres så galt ut. Herreklær med god passform, stoff og kvalitet koster jo. 

Er det snakk om en genser og en bukse er det mer enn jeg ville vært komfortabel med å bruke. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Enig med deg.. bare redd andre på skolen skal bli sjalu og bli drittsekk mot han.. det er litt slik her vi bor. Her skal en være heeeelt på snittet. Ikke over, ikke under 

Sjalu...😂😂 Du får det til å høres ut som om det er en formue.  Du får ikke masse eksklusive merkeklær for den summen, så tror du kan senke skuldrene. Nå er jeg enig med vedkommende som skrev at dette er snikskryt. Du ønsker å "vise" deg. Det er ikke så uvanlig å bruke mye penger på klær.

Anonymkode: 62e00...0be

• Liker 12
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva slags klær har tenåringen kjøpt? 
Her går det i tech fleece å sånn. Dyre klær. 

Tech fleece er dyre klær ja, han har det han også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...