Gå til innhold

Aner ikke hvordan klare ta initiativ til et kyss....

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om dette er rett forum.... Men dater en fyr som på mange måter signaliserer at han har lyst til å kysse meg men ikke tør. Han har vært alene i 10 år! Og jeg har vært singel i 5, så vi er jo begge helt ute av trening. Ingen har hatt kjæreste. 

Jeg har så utrolig lyst til å kysse han men vi klemmer stort sett når vi sees og når vi drar fra hverandre. Ingen tør noe annet... Så hvordan komme i posisjon til å kysse? Seriøst, jeg trenger hjelp.... Noen råd? 

Dette er ikke tull en gang. Det verste er at vi er i 40 årene... 😅 Ikke mobb vær så snill, jeg trenger bare tips til hvordan få til dette som jeg er nokså sikker på at vi begge lengter etter.... 

Anonymkode: 76189...c25

• Liker 1
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Etter klemmen så holder du han igjen mens du ser smilende opp på han.. om han ikke tar hintet da så kan du alltids bare si det? Kyss meg.. 

Anonymkode: a00c5...195

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Etter klemmen så holder du han igjen mens du ser smilende opp på han.. om han ikke tar hintet da så kan du alltids bare si det? Kyss meg.. 

Takker! Det burde jeg vel muligens klare.... Men tenk om det blir kleint..? At han ikke skjønner....? Uff jeg får helt vondt i magen.... 

Flere tips? 😅

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Som en annen sa, hold klemmen litt lenger, la armene henge igjen rundt halsen hans før du ser opp på han og smiler. Om han ikke tar initiativ så spør du med et smil "du har ikke lyst til å kysse meg da?". Hvis det ikke gir han et spark i rumpa så er det ingenting som gjør det. 

Anonymkode: af800...3e7

• Liker 1
Skrevet

Du kan jo hinte med kroppsspråket, f.eks. etter klemmen så flytter du hodet rett foran hans slik at munnene er rett ved hverandre.

Men det enkleste er kanskje å spørre rett ut, f.eks. legge hodet litt på skakke og si: «Har du lyst til å kysse meg?» Dere kan også snakke litt om det mens dere går eller kjører tur. Min erfaring er at det er lettere å prate da. Da kan du jo si noe sånt som: «Jeg synes vi har det veldig fint sammen. Hva tenker du?» og deretter «Jeg er helt ute av trening og aner ikke hvordan man tar initiativ. Det hender jeg har veldig lyst til kysse deg, men så stopper det liksom der.»

• Liker 2
Skrevet

Lytt til råd ovenfor, de er gode og konstruktive. 

Evt. ta det gradvis, med en kyss på kinnet, eller på munnen uten å bruke tungen aktivt. 😘

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for råd, dere. Jeg håper jeg klarer dette! 😊Men tenk så flaut om jeg gjør det dere foreslår, holder han litt fast og ser på han og smiler... Og hvis han da ikke gjør noe? Da er det jeg som må nærme meg da? Og er det ikke litt rart å spørre om man kan kysse noen? Tenk om han sier nei...!! Det er hvertfall ikke gøy.....!! 😖Skikkelig redd for det, selv om jeg tror han nok har lyst altså..... 

Oi som jeg styrer med dette.... 😅 Men takk for tips hvertfall. 

Ts

• Liker 1
Skrevet

Drikk dere fulle sammen, så går sjenansen ut døra...

• Nyttig 1
Skrevet

Kan vi teste et kyss for å kjenne på kjemien? Sier du det, så må jo noe skje:) 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Anonym90059005 skrev (5 minutter siden):

Drikk dere fulle sammen, så går sjenansen ut døra...

Haha! 🤣 Ingen av oss drikker.... 😅 Men takk for tips. Ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
visp skrev (3 minutter siden):

Kan vi teste et kyss for å kjenne på kjemien? Sier du det, så må jo noe skje:) 

Enig! 👍Den var ikke dum... Mulig jeg låner den altså! 🤗 Men fortsatt redd han sier nei.... Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Enig! 👍Den var ikke dum... Mulig jeg låner den altså! 🤗 Men fortsatt redd han sier nei.... Ts

Han sier ikke nei! Du kjenner jo selv at han signaliserer det. Ikke la det gå altfor lang tid, for jo lengre tid jo vanskeligere blir det. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, Guri, hvorfor skal han si nei? 

Jeg tenker du holder klemmen litt og ser på han og hvis det da kjennes naturlig ut så skjer det. Trenger ikke være noe mer enn en suss første gang. 

Anonymkode: 7d0f9...da6

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor ikke bare ta initiativet selv? Etter klemmen gir du han et lett kyss på munnen og om han ikke "svarer" sier du bare "Unnskyld. Jeg klarte ikke å la være". Den som intet våger, intet vinner 😊. Lykke til og informer oss gjerne ❤️ 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.7.2023 den 20.13):

Tusen takk for råd, dere. Jeg håper jeg klarer dette! 😊Men tenk så flaut om jeg gjør det dere foreslår, holder han litt fast og ser på han og smiler... Og hvis han da ikke gjør noe? Da er det jeg som må nærme meg da? Og er det ikke litt rart å spørre om man kan kysse noen? Tenk om han sier nei...!! Det er hvertfall ikke gøy.....!! 😖Skikkelig redd for det, selv om jeg tror han nok har lyst altså..... 

Oi som jeg styrer med dette.... 😅 Men takk for tips hvertfall. 

Ts

Før man kysser noen kan det være greit å prøve med litt annen kroppskontakt for å se an responsen og om det speiles.

Ikke interessert = virker å ville ignorere det du gjør.

Intetessert = ser litt ekstra på deg, smiler, rødmer litt eller noe sånt.

Ta litt på personen liksom uten å tafse 😅🤷‍♀️

Skrevet (endret)

Du, denne problemstillingen skjønner jeg. Å ta det første steget ligger langt i meg, selv når det er åpenbart at det er det som bør skje. Så jeg har lagt meg til at jeg spør "kan jeg kysse deg?" først. Har funnet ut at spørsmålet er mye lettere å stille enn å bare gjøre det. Og en eventuell samtykkelov støtter meg i det, så hvorfor ikke :D Jada, jeg vet jeg er tafatt og kanskje kveler øyeblikket med å stille spørsmål, men det er som sagt det som må til for å få meg over terskelen.. 🤦‍♂️

Endret av Bombasi
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Bombasi skrev (1 minutt siden):

Du, denne problemstillingen skjønner jeg. Å ta det første steget ligger langt i meg, selv når det er åpenbart at det er det som bør skje. Så jeg har lagt meg til at jeg spør "kan jeg kysse deg?" først. Har funnet ut at spørsmålet er mye lettere å stille enn å bare gjøre det. Og en eventuell samtykkelov støtter meg i det, så hvorfor ikke :D Jada, jeg vet jeg er tafatt og kanskje kveler momenumet med å stille spørsmål, men det er som sagt det som må til for å få meg over terskelen.. 🤦‍♂️

Jeg synes det er fint å spørre jeg. Hadde ikke tenkt det var tafatt eller at det var en demper på stemningen, heller motsatt! 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg synes det er fint å spørre jeg. Hadde ikke tenkt det var tafatt eller at det var en demper på stemningen, heller motsatt! 

Puh. Godt å høre. ☺️ Det tilhører historien at jeg er treg med å knø meg til å stille spørsmålet også, men det går iallfall raskere med meg ved at jeg stiller spørsmålet enn at jeg venter på det "perfekte" øyeblikket for å kysse. For det perfekte øyeblikket for kysse-initiativ eksisterer ikke i mine øyne, selv ikke når hun står 1 cm unna nesen min og stirrer meg rett i blåøyet. 😜 

Endret av Bombasi
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes også det er fint med de som spør for da har jeg mulighet til å si nei i stede for å bli "overfalt". De mennene som spør synes jeg viser meg respekt og det er et stort pluss ☺️

Anonymkode: 6337d...505

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...