Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

er det flere som har en unge som er så gammel og enda suggler?

min blir 2 år i september og må bruke sigglesmekke hele tiden, må også tørke henne ofte under haka. Hun har i perioder et sugglesår på haka/halsen og vi har gått på flere ulike kurer. Nå er det ganske greit, men er jo rød og irritert der enda. Ikke så rart når hun er klissvåt hele tiden.. idag var smekka ganske bløt etter en halv time.. legen sier ingenting om dette, anna en at det er normalt… men hvor lenge kan dette holde på😵 

Anonymkode: a0ed9...98d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hei!

er det flere som har en unge som er så gammel og enda suggler?

min blir 2 år i september og må bruke sigglesmekke hele tiden, må også tørke henne ofte under haka. Hun har i perioder et sugglesår på haka/halsen og vi har gått på flere ulike kurer. Nå er det ganske greit, men er jo rød og irritert der enda. Ikke så rart når hun er klissvåt hele tiden.. idag var smekka ganske bløt etter en halv time.. legen sier ingenting om dette, anna en at det er normalt… men hvor lenge kan dette holde på😵 

Anonymkode: a0ed9...98d

Sugle?

mener du sikle? Ja min toåring gjorde det og han er nå tre og der har så godt som gitt seg. 

Anonymkode: 3955b...1b2

AnonymBruker
Skrevet

Lillesøster her i familien siklet masse da hun var 2. Nå er hun 3,5, og kan fortsatt sikle litt en gang i blant. Storesøsteren siklet ikke, da vi bare hadde henne, trodde jeg siklesmekker først og fremst var til pynt. Jeg husker jeg leste om sikling, og konkluderte med å vente til etter treårsdagen med å spørre legen om det var normalt. Jeg husker også at jeg konkludere at det var normalt for en toåring, og ikke tok det opp på toårskontrollen.

Anonymkode: 74ee4...dd1

AnonymBruker
Skrevet

2 år og 7 mnd her. Har minket LITT i mengde, men må fortsatt bytte flere smekker til dagen.  
storebror sugler fortsatt hvis han blir veldig ivrig. Han er 4 år.

Anonymkode: 4e35f...efd

AnonymBruker
Skrevet

2,5år her, og går fortsatt med siklesmekke. 
Tok det opp på 2årskontrollen, barnelegen mente det kom av at han har veldig store mandler🤷🏼‍♀️

Anonymkode: f9b7d...c37

Skrevet

Hvor i landet sier dere sugler???

AnonymBruker
Skrevet

"Suggle"? Voksen, men kan ikke snakke og skrive norsk enda... 

Anonymkode: 7fda2...18a

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jenta mi på 2år og 4 mnd SIKLER også en god del fremdeles 😂

Anonymkode: befeb...39e

AnonymBruker
Skrevet
Siljes_tanker skrev (1 time siden):

Hvor i landet sier dere sugler???

Rogaland.

Anonymkode: 00185...fca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...