AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #1 Skrevet 14. juli 2023 Jeg er på ferie på Mallorca, på et ganske fint hotell. Sjelden jeg er på sydenferie, så jeg vet ikke helt hva som er standard, men det virker ikke å være noen dusj tilknyttet bassenget annet enn en spyledusj utendørs. Som er mer til å skylle seg etter man har dusjet. Er det vanlig? Virker som alle bare hiver seg uti bassenget med tørr hud.. Anonymkode: c5678...9ea
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #2 Skrevet 14. juli 2023 Ja, det er vanlig. Derfor er det nokså store mengder klor i disse bassengene. Anonymkode: 94f5f...a74 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #3 Skrevet 14. juli 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er på ferie på Mallorca, på et ganske fint hotell. Sjelden jeg er på sydenferie, så jeg vet ikke helt hva som er standard, men det virker ikke å være noen dusj tilknyttet bassenget annet enn en spyledusj utendørs. Som er mer til å skylle seg etter man har dusjet. Er det vanlig? Virker som alle bare hiver seg uti bassenget med tørr hud.. Anonymkode: c5678...9ea Ja det er helt vanlig Anonymkode: 37bdf...574
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå