AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #1 Skrevet 14. juli 2023 Hei! jeg er ikke i mitt livs form dessverre og skal om noen uker på en stor fest. Kjolen jeg skal ha på er litt for avslørende på en utrent «bak», synes jeg, så lurer på om noen kan anbefale et hold in plagg å bruke? Tenker shorts eller truse. Skal ha bare bein. Anonymkode: c3499...c93
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #2 Skrevet 15. juli 2023 Sjekk ut en større Lindex-butikk. Jeg synes hold-in truser med høyt liv er finest, og gir løft bak. Lett eller moderat effekt. Høy effekt er direkte ubehagelig, og man kan også få kanter der den slutter selv om man er slank. Anonymkode: 1e150...500
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #3 Skrevet 15. juli 2023 Jeg har mange hold-inn-truser fra Lindex, så sier meg enig med AB over her. Lindex har mange varianter i ulike grader av støtte. Anonymkode: 6ef2d...a72
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #4 Skrevet 15. juli 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): . Høy effekt er direkte ubehagelig, og man kan også få kanter der den slutter selv om man er slank. Anonymkode: 1e150...500 Enig i dette. Kjøpte noen hold-in truser med høy effekt etter en graviditet for å skjule mammamagen og det var mildt sagt et dårlig kjøp. Var ubehagelig som fy å gå med, og lagde kanter/valker der den sluttet, så følte bare at problemet flyttet seg. I tillegg pustet ikke faenskapet, så det var klamt nedentil. Jeg har ikke prøvd greier fra Lindex, som de over nevner, men har prøvd undershortser fra cubus, en slags mellomting mellom biker-shorts, bare i et materiale som ligner mer på strømpebukse. ikke magisk hold-in-effekt på noen måter, men føler likevel at det strammet opp og glattet vekk det verste, uten at det gikk på bekostning av komfort. Anonymkode: a3960...b45
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #5 Skrevet 15. juli 2023 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Enig i dette. Kjøpte noen hold-in truser med høy effekt etter en graviditet for å skjule mammamagen og det var mildt sagt et dårlig kjøp. Var ubehagelig som fy å gå med, og lagde kanter/valker der den sluttet, så følte bare at problemet flyttet seg. I tillegg pustet ikke faenskapet, så det var klamt nedentil. Jeg har ikke prøvd greier fra Lindex, som de over nevner, men har prøvd undershortser fra cubus, en slags mellomting mellom biker-shorts, bare i et materiale som ligner mer på strømpebukse. ikke magisk hold-in-effekt på noen måter, men føler likevel at det strammet opp og glattet vekk det verste, uten at det gikk på bekostning av komfort. Anonymkode: a3960...b45 Disse? Jeg er godt fornøyd med dem. Jeg kjøpte den første mot lårgniss, egentlig, men det viste seg at for meg har den akkurat riktig grad av hold til å "glatte ut kantene" og få kjoler og skjørt til å ligge pent over hofter og bak. Anonymkode: ba477...190 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå