Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du kan få en ok bil for mye mindre en 100 000. Ikke les, det er jo kjempe dyrt! Min bil kostet 30 000kr og har kjørt i 3 år nå 🙂 Den er ikke den vakreste, men jeg kommer meg til og fra jobb. Brukt bil som har kjørt kort er ofte lurt! Så kan du spare opp til 100 000 billen. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.7.2023 den 22.35):

Les svar over. Jeg ble misforstått her. Dumt ung voksen kjøp, jeg angret etterpå, og betalte godt over halve månedslønna mi for å få betalt ned bilen fortest mulig!!!! Så jeg kunne kjøpe meg leilighet! Skulle bare ikke solgt den.... 

Ser etter elbil i 100 000 kroners klassen, men ser at VW up ikke er så dyre så tenkte kanskje det gikk an å lease en? Jeg har ingen oppsparte midler. Har dessverre måtte brukt egne penger på stamcelle behandling i utlandet (For sykdom) som bidro til at jeg solgte bilen for å få inn penger fort uten å måtte ta opp forbrukslån. 

Jeg har derfor ingen oppsparte midler. 

Anonymkode: cc51a...5b4

Jeg ville nok kjøpt en Hyundai IONIQ electric 28 kWh. De har en rekkevidde på 160 km om vinteren og 240 km om sommeren, men til gjengjeld så har de grei hastighet på hurtiglading. Bare pass på at du kjøper en med varmepumpe og en som har masse utstyr. Dvs. se etter en som ikke er importert, men solgt som ny i Norge og få med deg en som har skinn. Da har du alt utstyr. Disse har fortsatt garanti på batteri som er 8 år / 200 000 km. Veldig billig i drift og en bedre bil en VW e-UP.

Anonymkode: dfd87...7ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...