Gå til innhold

Mannen vil bruke 30.000 på Dyreparken I Kristiansand

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ville ikke tenkt 30.000,- på dyreparken nei.. Men en todagers i dyreparken, 1 dag på Aquarama, noen museer, Gimle gård/botanisk hage, lekeplasser, Hamresanden og så videre er jo absolutt verdt 30.000,- til sammen. 

Anonymkode: c45f5...fe8

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Vi har årskort og bruker parken mye. Er absolutt ikke «ferdig» med parken. Allikevel er en uke litt mye i strekk. En blir jo sliten. Tror maks fire dager. Hadde det vært litt varmere hadde det gått an å bruke dager i badeland også. 

Anonymkode: 56cf8...94c

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det var jo ikke mye penger for en familieferie. Men må si meg enig med resten i at en uke der er i overkant. 

Anonymkode: c22dc...c38

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje andre ting man kan gjøre i Kristiansand og omegn enn bare å være i dyreparken, hvis man først skal tilbringe en uke der?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi gjemmer oss når parken stenger og har med soveposer og finner oss en fin plass å sove. :) Da trenger vi kun å betale for dagskort.

Anonymkode: a9fc9...904

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Albbas
4 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, for det er så jævla gøy å RUSHE gjennom alt i parken! Det er ikke rart både barn og voksne er fulle av stress og mentale lidelser når alt skal hastes igjennom så fort som mulig.

Anonymkode: 8e591...e28

Rusher ikke gjennom noe som helst på to dager. På to dager kan man ta det litt med ro. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En UKE i Dyreparken? 🤦‍♀️🥵 Dagstur burde holde for de fleste. 
Tenk så mye annet man kan gjøre med 30.000,- 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi var i dyreparken forrige helg, to dager. Skulle gjerne hatt én til for var ting vi gjerne skulle gjort opp igjen. Og ungen her bryr seg ikke om sabeltann, så den delen av parken var vi ikke i det hele tatt. 
En uke er mye, og man bor like bra på et normalt hotell som i dyreparken. Vi hadde med matpakker og litt snacks, så brukte stort sett bare penger på is og et kosedyr de dagene vi var der. 

Anonymkode: c82d3...9a9

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Er dette inkludert overnatting i parken? Og alle måltider og 6-7 dagspass hver? Og reise tur retur? Tenker nå at på 3 dager har man fått gjort det meste der.

Anonymkode: 032b5...86a

Inkludert overnatting og frokost ja. Og selvfølgelig inngang.

Reiser fra Oslo, og andre måltider og diverse snack/suvenirer er ikke inkludert. Så blir vel fort 40.000 da 🤷‍♀️

TS

Anonymkode: 69375...937

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, Blizz1 said:

Men det er helt greit å brenne av 100 000 på en sydentur?

Tenker Dyreparken gir en mer uforglemmelig ferie enn mange andre destinasjoner.

Mitt svar hadde ingenting med penger å gjøre, en hel uke i dyreparken hadde jeg ikke gjort. Så gøy er det ikke. Selv for barna. Jeg tror de hadde fått en like givende uke i syden som i dyreparken, pluss at syden kan være givende for foreldre. Jeg ønsker litt ferie selv også, selv om jeg har små barn. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, for det er så jævla gøy å RUSHE gjennom alt i parken! Det er ikke rart både barn og voksne er fulle av stress og mentale lidelser når alt skal hastes igjennom så fort som mulig.

Anonymkode: 8e591...e28

Vi har vært et par ganger i dyreparken, men vi tar turen utenfor høysesong. Feks pinse, påske. Vi får ikke med oss  sabeltann show, for det er ikke da. Men ut over det bruker vi en hel dag og koser oss. Slipper lang kø på attraksjoner, får tid til å både se dyrene, gode matpause, leke og karuseller. Så får vi kanskje ikke sett hver mm. Men det tar vi neste gang, og barna er fornøyd med den ene dagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da barna var små var vi tre dager i dyreparken, bodde på camping en annen plass. Vi var ikke innom nordisk dyr eller badelandet. Så skulle gjerne hatt mer tid. Flott park og ungene storkoset seg.  Får jeg barnebarn skal jeg ta de med dit. Var der aldri selv som barn, så dro dit vel så mye for egen del som for barna 😊

Anonymkode: 2d438...872

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 14.7.2023 den 22.17):

Mannen min mener at det er helt innafor å bruke 30.000 på en uke i Dyreparken i Kristiansand. Vi har jo råd til det, men jeg synes det er tullete.

Holder det ikke å være der et par dager da? Barna er 5 og 3 år.

Anonymkode: 69375...937

Joda  det holder veldig fint med et par dager.

Anonymkode: aa155...be3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis dere overnatter i Kardemommeby så er det vel omentrent det det koster😂

Anonymkode: 6e231...1d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Blizz1 skrev (20 timer siden):

Men det er helt greit å brenne av 100 000 på en sydentur?

Tenker Dyreparken gir en mer uforglemmelig ferie enn mange andre destinasjoner.

100 000 på en sydentur??? Privatfly og toppsuite da eller?

Hva slags folk er det som bruker sånne summer på en jævla ferie?

Anonymkode: d7345...15d

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
18 minutter siden, AnonymBruker said:

100 000 på en sydentur??? Privatfly og toppsuite da eller?

Hva slags folk er det som bruker sånne summer på en jævla ferie?

Anonymkode: d7345...15d

En god del. Tjener begge rundt 750k så blir ikke 100k all verdens for årets hovedferie. Da er det selvfølgelig ikke privatfly og toppsuite men ok flyselskap, villa med pool og restaurantmat to ganger per dag for en familie.  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bare sånn generelt: Hvordan klarer dere å bruke så mye penger på å være et par dager i Dyreparken?

Billettene koster litt, men man bruker ikke 5000 kroner på mat om dagen 🙄 To netter på hotell koster ikke allverden heller, selv i høysesong.

Har aldri skjønt hvordan det går an å bruke titusenvis på bare noen få dager.

Anonymkode: 5c0ba...d9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var der forrige helg. 3 dager er topp!

Men da rakk vi ikke innom badeland. Så 4 dager er nok enda bedre

Endret av Rucula
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Bare sånn generelt: Hvordan klarer dere å bruke så mye penger på å være et par dager i Dyreparken?

Billettene koster litt, men man bruker ikke 5000 kroner på mat om dagen 🙄 To netter på hotell koster ikke allverden heller, selv i høysesong.

Har aldri skjønt hvordan det går an å bruke titusenvis på bare noen få dager.

Anonymkode: 5c0ba...d9c

Vi var der forrige helg. Inngang 3 dager og 2 netter på hotell ble 11 000

Så kommer mat i tillegg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...