AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #1 Skrevet 14. juli 2023 Jeg har aldri gjort det før, lurer på om det kan være tungvint? Tips og råd tas godt i mot😊 Anonymkode: bc265...ba6
asterix Skrevet 14. juli 2023 #3 Skrevet 14. juli 2023 Nei, det er ikke vanskelig, men greit å være to for å løfte, holde på plass og skru samtidig. 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #4 Skrevet 14. juli 2023 Anbefaler å sjekke monteringsanvisning på viften før du kjøper den, så du vet det er overkommelig, forståelig og eventuelt hvor mange tilleggsdeler du må kjøpe selv, om størrelsen passer til skapet eller nisjen der den skal være eller du må endre noe, sage i hyller osv, og om støpsel følger med eller du også må sette på det. Ja, det kan være komplisert, men trenger ikke være det. Og produsenten gjør det ofte billig for seg, selv om du betaler dyrt, og det blir mer komplisert for deg. I tillegg er det lurt å være to for å løfte den på plass. Anonymkode: d99aa...e77
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #5 Skrevet 14. juli 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Anbefaler å sjekke monteringsanvisning på viften før du kjøper den, så du vet det er overkommelig, forståelig og eventuelt hvor mange tilleggsdeler du må kjøpe selv, om størrelsen passer til skapet eller nisjen der den skal være eller du må endre noe, sage i hyller osv, og om støpsel følger med eller du også må sette på det. Ja, det kan være komplisert, men trenger ikke være det. Og produsenten gjør det ofte billig for seg, selv om du betaler dyrt, og det blir mer komplisert for deg. I tillegg er det lurt å være to for å løfte den på plass. Anonymkode: d99aa...e77 Takk for svar! Jeg er dårlig til sånne ting, kanskje jeg bør kjøpe med montering, hvor dyrt er det tror du? Anonymkode: bc265...ba6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå