AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #1 Skrevet 14. juli 2023 Svigermor er med å ser på en fremvisning på barneta fritidsaktivit å sier usikkert: "han syns det er gøy?🤔" Jeg har lyst å svare: "Ja? Ellers hadde han vel ikke gått på det?" Det er hele tiden slike spm. En annen gang: "Kanskje han ikke vil gå i barnehage?" Jeg kjenner jeg har lyst å svare, men da blir hun lei seg, og det blir lang tid uten å sees med mer. Anonymkode: e4c16...391
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #2 Skrevet 14. juli 2023 Det så kanskje ut som at barnet ikke syntes det var så gøy da Anonymkode: e616f...49f 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #3 Skrevet 14. juli 2023 Lat som du ikke skjønner det mellom linjene og svar bokstavelig og entusiastisk. »Han eeeeelsker barnehagen!»/«supersuper aktivitet». Osv. Anonymkode: 66a0d...9a1 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #4 Skrevet 14. juli 2023 'Han synes det er gøy?' 'Jepp!😊😊' 'Kanskje han ikke vil gå i barnehage...' 'Han koser seg der, og det er der man finner jevnaldrende venner når alle andre er i barnehage.' Bare svar henne enkelt, ærlig og nøkternt uten halvspydigheter som 'ellers hadde han vel ikke'. Anonymkode: 7e75f...fa2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå