Gå til innhold

Hva er det frekkeste et familiemedlem har gjort mot deg/dere på sommerferie?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som tittelen sier. Gjør sommeren oss mer tålmodig eller mindre tolerant ovenfor familiemedlemmer? Eller har de fleste av oss et familiemedlem man irriterer seg grønn av? 

Anonymkode: b2ccd...8d3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tok av maten vår hele uka.

Det var vel det kjipeste til nå :P 

Anonymkode: 1c170...5d0

• Liker 1
Skrevet

mhm må tenke 😀

AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke si at noen irriterer meg, nei. Hverken i sommerferien eller ellers av året.

Anonymkode: d2dd6...bc3

AnonymBruker
Skrevet

Vel... Mitt barn har bursdag rundt St Hans tider og min svigerinne sitt barn (mitt tantebarn) har bursdag midt i fellesferien. Min svigerinne bestemte seg derfor å feire bursdagen til barnet sitt før ferien startet slik at familien kunne samles før alle skulle på ferie hvert til sitt. Som dato valgte hun fødselsdagen til mitt barn. Mannen min foreslo at barna i det minste kunne feire sammen, men nei barnet hennes måtte ha sin egen fest. Trenger jeg å nevne at vi ikke kom?!?

Anonymkode: 8d3f8...e56

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Vel... Mitt barn har bursdag rundt St Hans tider og min svigerinne sitt barn (mitt tantebarn) har bursdag midt i fellesferien. Min svigerinne bestemte seg derfor å feire bursdagen til barnet sitt før ferien startet slik at familien kunne samles før alle skulle på ferie hvert til sitt. Som dato valgte hun fødselsdagen til mitt barn. Mannen min foreslo at barna i det minste kunne feire sammen, men nei barnet hennes måtte ha sin egen fest. Trenger jeg å nevne at vi ikke kom?!?

Anonymkode: 8d3f8...e56

Herregud! Skjønner godt at dere ikke kom! 

Anonymkode: b2ccd...8d3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mannens søsken innbiller seg visst at vi driver gratis hotell med all inclusive hver sommer…

Anonymkode: dc485...0a7

AnonymBruker
Skrevet

Skjelte meg ut ved frokosten foran alle andre gjestene. Fortsatte å skjelle meg ut selv om jeg satt og gråt og ikke klarte å stoppe. Det varte i sånn 10 minutter og var pga en liten bagatell. Jeg var 17 år da. Det var min mor

Anonymkode: 8ded4...cc6

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi var på ferie i utlandet. Faren min klikket i vinkel for en bagatell som vanlig og jeg ble låst ute på natta. :) 

Anonymkode: 1221b...570

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet

Vi var på ferie med svigermor. Hun er ikke spesielt hyggelig, men jeg smiler og gjør alltid gode miner til slett spill. Jeg hadde tatt ansvar for både handling og middagslaging hele uka og stod og serverte henne da hun utbrøt "du kan virkelig ikke ha kjole med horisontale striper! Det er du for tjukk til." 

Så. Jada. Vi pakket og dro morgenen etterpå. Ikke ene og alene pga kommentaren. Den var det som fikk begeret til å renne over. 

• Liker 2
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi reiste på ferie med min søster og hennes samboer og barn, endte opp som barnevakt 4 av 8 dager og så ikke snurten av min søster og samboer. De tilba seg å ha våre barn i retur men vi reiste ikke på ferie med barna for å ha barnefri.. 

Anonymkode: 6db9b...3fd

AnonymBruker
Skrevet

Hmmm… ikke opplevd. 

Anonymkode: fa53f...3f8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...