AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #1 Skrevet 14. juli 2023 Hvordan avtaler dere ting med venner? feks om dere skal møtes en lørdag eller komme på besøk? Avtaler dere klokkeslett? Sier dere "sender en melding når jeg er ferdig med aktivitetxyz "/sier fra når jeg er hjemme. En venn av meg er en sånn som sier fx "akkurat nå er jeg på shopping, men jeg sier fra når jeg er hjemme, så kan du komme". så frustrert. NÅ har jeg ventet i 3 timer på at hun skal shoppe ferdig. ... lyst å bare kansellere hele driten. Anonymkode: c2425...03f 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #2 Skrevet 14. juli 2023 17 minutter siden, AnonymBruker said: Sier dere "sender en melding når jeg er ferdig med aktivitetxyz "/sier fra når jeg er hjemme. En venn av meg er en sånn som sier fx "akkurat nå er jeg på shopping, men jeg sier fra når jeg er hjemme, så kan du komme". så frustrert. NÅ har jeg ventet i 3 timer på at hun skal shoppe ferdig. ... lyst å bare kansellere hele driten. Anonymkode: c2425...03f Kommunikasjon 101: Du må si fra hvis det er noe du ikke forstår eller noe som ikke funker for deg. Svar til 'venn', «Når omtrent er du hjemme?» Anonymkode: e5e7c...e08 5
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #3 Skrevet 14. juli 2023 Jeg kan avtale sånn ca når jeg kommer til en venninne. Men ikke flere timer slingringsmonn Anonymkode: 81126...b18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå