AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #41 Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, eller - gisp😮 - at mange damer er mindre overflatiske og ser etter gode personlige egenskaper foran et "perfekt" utseende .. Men vi kvinner kan åpenbart ikke vinne. Ser vi etter utseende og status, er vi for kresne. Velger vi menn med pappakropp, har vi "lav standard"...... Anonymkode: bcb05...e85 De mennene jeg tenker på er forbi pappakropp. Anonymkode: b4394...b5d
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #42 Skrevet 18. juli 2023 Miss91 skrev (15 timer siden): Den mest perfekte mannekroppen jeg vet om har litt mage og antydning til mannepupper. Perfekt å ligge med hodet på brystet hans, verdens beste å kose med. Og hvilken magi den mannen kan utrette, og for en fantastisk person hanner rett og slett så sexy som han kan få blitt i mine øyne. Eksen min hadde "bamsekropp". Han var vel ganske overvektig når jeg tenker meg om (ikke flere 100 kg altså), det er mange år siden men husker han var så god å ligge inntil og deilig å h sex med. Vi hadde bra sex med tanke på kjemi og gjensidige preferanser. Om en mann har noen kg ekstra og bamsekropp/pappakropp så er det uproblematisk, det er den fineste kroppen å ligge med og kose med etter min mening. Ja, jeg har hatt en partner som hadde atletisk og veltrent kropp, såkalt "perfekt" og bra kropp. Jeg følte meg mye bedre med bamsen... Anonymkode: 83b55...446 1
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 18. juli 2023 #43 Skrevet 18. juli 2023 Jeg liker skallede menn. Og de må gjerne ha litt mage.
Miss91 Skrevet 18. juli 2023 #44 Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Eksen min hadde "bamsekropp". Han var vel ganske overvektig når jeg tenker meg om (ikke flere 100 kg altså), det er mange år siden men husker han var så god å ligge inntil og deilig å h sex med. Vi hadde bra sex med tanke på kjemi og gjensidige preferanser. Om en mann har noen kg ekstra og bamsekropp/pappakropp så er det uproblematisk, det er den fineste kroppen å ligge med og kose med etter min mening. Ja, jeg har hatt en partner som hadde atletisk og veltrent kropp, såkalt "perfekt" og bra kropp. Jeg følte meg mye bedre med bamsen... Anonymkode: 83b55...446 bamse er mye bedre enn muskuløs 😍 ikke direkte overvektig, men litt ekstra
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #45 Skrevet 18. juli 2023 Kjære mann Du trenger ikke være perfekt for at vi skal digge deg. Du kan være både lav og tynn, høy og bred, med eller uten hår på hodet. Det er såååå mye mer ved deg som vi synes er tiltrekkende. Det kan være stemmen din, hendene dine, intelligensen din, at du spiller gitar, at du spiller fotball i hagen med niesen din, at du bryr deg om de rundt deg. Du er mer enn god nok! Anonymkode: 1816a...47a 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #46 Skrevet 18. juli 2023 Jeg går ikke etter trente menn, foretrekker en normal kropp som er myk her og der, så lenge kuken er hard og klar når han kjenner meg i nærheten er jeg happy 🥰 Gjerne armer som kan gi meg en god trygg klem, varme øyne full i kjærlighet og omsorg, ømhet i stemmen, en hjerne som fungerer, sosiale ferdigheter, en som står støtt i motvind og et smil som smelter smør. Alle disse tingene er subjektive. Det som rocks my boat er ikke det samme som sidekvinnen. Utseendet er ikke avgjørende for fremtiden vår, men det er verdiene og personligheten din ❤️ Anonymkode: cdedd...3ff
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #48 Skrevet 21. juli 2023 Anita666 skrev (På 14.7.2023 den 21.18): En av de mest sexy menn på skjermen,er EJ Snyder i "Naked and Afraid XL"reality serien.Han er ca 56 år,og har absolutt ikke noe helsestudio kropp,men en utrolig persona og ustråling!! Nydelige øyne,utroooolig sympatisk,og varmhjertet.Jeg synes han er supersexy,selv om han har alle kilo på feilt sted etc.Men han har personlighet for hele norges befolkning av helsestudio-freaker tilsammen x 100.. Ja,nå må dere for all del inn og google! Og mens dere holder på,så ikke glem at Rolf Lassgård,svensk overvektig eldre skuespiller,ble kåret til Sveriges mest sexy mann for noen år siden!Hvorfor?Intens,nydelig karisma. Sexy er noe som stråler fra innsiden av en sjel og ut,og ikke noe en kan skape fra overflaten. Ahhhhj….. EJ!!! Han har jeg hatt sykt mange sex- fantasier om!!! Har sett han masse på Naked and afraid XL. Elsker kroppen hans! 🤪🤪😛😛😛😍😍😍 Anonymkode: ddd59...0d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå