Gå til innhold

Kvinner, si noe fint om uperfekte mannekropper

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
12 hours ago, Anita666 said:

En av de mest sexy menn på skjermen,er EJ Snyder i "Naked and Afraid XL"reality serien

Han ser jo ut som en fyr som alle kvinner synes er kjekk 😅 Dette er jo typen som alle gir likes til på tinder. Selve personifiseringen av idealutseendet. 1.91 høy, mørk, barsk, kraftig bamsekropp...image.png.8ab3be195ede83867b9224fd1000a4d1.png

Anonymkode: b7dbb...ef8

AnonymBruker
Skrevet

Det er humor og empati som teller mer enn en perfekt kropp. Kropper som er perfekte og trente har lite særpreg og få kvinnen til å føle på sin egen utilstrekkelighet. De vil være mer utrygg på seg selv og om mannen kommer til å finne noe bedre. Mange vil derfor føle seg mer trygge med annen uperfeksjon, og vil kunne åpne seg mer ++ 

Anonymkode: c65b5...4e0

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det har ikke noe å si, bare snakk med meg og vær vennlig 😊

Anonymkode: f2bba...77c

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Mannen min har en såkalt uperfekt mannekropp. Men han er varm, god, smart, omtenksom og kjærlig.

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Mamajune11 skrev (På 15.7.2023 den 9.19):

Googlet. Ej Snyder ser da MYE bedre ut enn mannen i gata uansett. 

Rolf Lassgård er fantastisk. 

Hvis disse er attraktive er jeg en gresk gud hunk😅

Anonymkode: 93852...d69

Skrevet

Den mest perfekte mannekroppen jeg vet om har litt mage og antydning til mannepupper. Perfekt å ligge med hodet på brystet hans, verdens beste å kose med. Og hvilken magi den mannen kan utrette, og for en fantastisk person :D hanner rett og slett så sexy som han kan få blitt i mine øyne. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
On 7/14/2023 at 8:22 PM, AnonymBruker said:

Har inntrykk at det ikke finnes. Mange menn som er dvaske og totalt usexy men har flotte damer. Virker som at damer har lavere standard enn menn.

Anonymkode: b4394...b5d

Er vel mere at de har spenn på bok! 

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Heydayotheinterweb skrev (10 timer siden):

💯.. Er jo bevisst all over at menn med mye penger vasser i damer. Er ingen ting som gjør ei dame mere kåt enn en tykk pengebok😅

• Liker 1
Skrevet
Heydayotheinterweb skrev (10 timer siden):

Sa mannen som ikke helt forstår at en normal mann, med normal kropp og normal inntekt kan få seg dame. 

Newsflash, hvis du er normal på de fleste områder, og fortsatt ikke får deg dame er det kanskje på tide å vurdere om du rett og slett er en drittsekk uten antenner eller om det er noe annet glat med deg. 

Damer flest vil ha en snill mann som drar lasset i samme retning som dem selv. Altså en mann som ønsker seg en familie, et ok hjem, en gassgrill og en platting, et huskestativ i hagen og en tur eller to til utlandet i løpet av året. De ønsker seg en som både kan kose og ha god sex, og ikke nødvendigvis begge deler på likt, de ønsker seg en som vil se Netflix i sofaen på kvelden, og som gjerne har en fritidsinteresse som er viktig for ham, men som ikke er så tidkrevende at hun alltid er alene. Damer ønsker seg menn som har noenlunde lik prioritering som dem selv. 

Det er svært få damer som er opptatt av en manns konto. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Miss91 skrev (10 timer siden):

Den mest perfekte mannekroppen jeg vet om har litt mage og antydning til mannepupper. Perfekt å ligge med hodet på brystet hans, verdens beste å kose med. Og hvilken magi den mannen kan utrette, og for en fantastisk person :D hanner rett og slett så sexy som han kan få blitt i mine øyne. 

Skulle tro jeg skrev dette. Beskriver min mann perfekt 😍

Anonymkode: 3604b...d2a

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.7.2023 den 20.22):

. Virker som at damer har lavere standard enn menn.

Anonymkode: b4394...b5d

Ja, eller - gisp😮 - at mange damer er mindre overflatiske og ser etter  gode personlige egenskaper foran et "perfekt" utseende ..

Men vi kvinner kan åpenbart ikke vinne. Ser vi etter utseende og status, er vi for kresne. Velger vi menn med pappakropp, har vi "lav standard"......

Anonymkode: bcb05...e85

AnonymBruker
Skrevet

Min ektemann er trolig i kategorien uperfekt mannekropp i manges øyne, men ikke i mine. Han er lun, snill, rolig, intelligent, vi har de samme verdier og holdninger i livet og vi utfyller hverandre og elsker hverandre dypt. Han har myk og deilig mage, han er kortere enn meg, han har mange arr etter ulykker og større operasjoner og noen medfødte skavanker. Han er helmaks i senga og jeg koser meg alle dager i året! I mine øyne er han perfekt! 

Anonymkode: 22c0f...31a

• Liker 2
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
Ebbeliten skrev (7 minutter siden):

Sa mannen som ikke helt forstår at en normal mann, med normal kropp og normal inntekt kan få seg dame. 

Newsflash, hvis du er normal på de fleste områder, og fortsatt ikke får deg dame er det kanskje på tide å vurdere om du rett og slett er en drittsekk uten antenner eller om det er noe annet glat med deg. 

Damer flest vil ha en snill mann som drar lasset i samme retning som dem selv. Altså en mann som ønsker seg en familie, et ok hjem, en gassgrill og en platting, et huskestativ i hagen og en tur eller to til utlandet i løpet av året. De ønsker seg en som både kan kose og ha god sex, og ikke nødvendigvis begge deler på likt, de ønsker seg en som vil se Netflix i sofaen på kvelden, og som gjerne har en fritidsinteresse som er viktig for ham, men som ikke er så tidkrevende at hun alltid er alene. Damer ønsker seg menn som har noenlunde lik prioritering som dem selv. 

Det er svært få damer som er opptatt av en manns konto. 

Har du tenkt på at de tingene som du mener drar lasset i riktig retning, gjør det motsatte for menn flest. De fleste menn bryr seg lite om de tingene kvinner bryr seg om. De gjør det for å beholde husfreden.

Kvinner har et problem med å se hva en mann har behov for og liker i livet. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har du tenkt på at de tingene som du mener drar lasset i riktig retning, gjør det motsatte for menn flest. De fleste menn bryr seg lite om de tingene kvinner bryr seg om. De gjør det for å beholde husfreden.

Kvinner har et problem med å se hva en mann har behov for og liker i livet. 

Nei, kvinner har absolutt ikke problemer med det. 🤭

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ja, eller - gisp😮 - at mange damer er mindre overflatiske og ser etter  gode personlige egenskaper foran et "perfekt" utseende ..

Men vi kvinner kan åpenbart ikke vinne. Ser vi etter utseende og status, er vi for kresne. Velger vi menn med pappakropp, har vi "lav standard"......

Anonymkode: bcb05...e85

Nei, da har vi ikke lav standard. Da går vi etter pengene. 🤣

Som om alle menn med pappakropp har fet bankkonto?

Som regel er han rørlegger, snekker, elektriker, lastebilsjåfør, anleggsarbeider, maskinfører etc med helt vanlig inntekt. 

• Liker 1
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Alle snakker om "dadbod" og "noen kg ekstra" her, når de beskriver uperfekte kropper som de aksepterer. Men dette er jo å sparke inn åpne dører, store menn er jo det som kvinner vil ha. Det er små menn som ingen vil ha, både lave og tynne.

Sånn er vi nå bare da. Men at man liksom er åpen for det uperfekte når man vil ha det samme som alle andre blir en feil fremstilling.

Anonymkode: b7dbb...ef8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.7.2023 den 20.42):

Agurkpupper og megalår 

Anonymkode: a2096...b8b

Hva er agurkpupper?

Anonymkode: 16989...b5e

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig glad i de uperfekte mannekroppene. Han som er kjæresten min nå har absolutt ikke noen perfekt kropp. Han er nok litt for overvektig og har nok et litt spesielt utseende, men det er det jeg liker. Jeg synes han er deilig og vi har god sex. Han er også snill, god humor, vi prater fint sammen, han er intelligent og en interessant person.

Jeg har aldri falt for kjekkasene og synes ikke at de er noe interessante å se på i det hele tatt.

Anonymkode: ae389...54d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet hvilke mannskropper jeg synes er penest, og hvem som gir meg et lite støt i magen når jeg ser dem:
Det er de ganske kraftige karene, som står stødig i motvind, men har pondus nok til å signalisere at de også kan nyte et godt måltid. Kanskje en typisk håndverkerkropp, en som beveger seg, men ikke fanatisk, men også har litt hold.

Siden jeg er panseksuell kan jeg også finne en trigger i en tynn mann med kjole og sexy gange, så dette med smak er så mangfoldig.

Det jeg finner visuelt attraktivt endrer seg imidlertid når jeg blir tiltrukket av noen, for hvem jeg faller for er ikke avhengig av utseendet. Min X-mann var (og er) beinmager, og jeg falt for de blå øynene med godt glimt, gode replikker og fine holdninger. En man er glad i er alltid fin, og jeg syntes han var supersexy. Det syns jeg ikke nå, enda han er mer veltrent som sekstiåring som han var da han var tretti. Årsaken er naturligvis hvilken relasjon vi har. Null tiltrekning.

Min forrige kjæreste var bælfeit, og jeg synes rett og slett at han er mindre pen. Jeg oppfattet ham likevel kjekk på en sånn badguy-måte, fordi han har en god holdning, er praktisk, håndfast og muskuløs. Han har perfekt hud, lukter alltid godt, og har den tryggeste bamsefavnen man kan tenke seg. Jeg elsket å legge hodet mot det brede brystet med en hånd på den myke magen, og føle at kroppen hans var et trygt fjell. I starten var hans seksuelle krumspring mer imponerende enn for noen sprek og pen mann jeg har møtt, og tiltrekningen lå i at vi hadde det godt sammen, og ga hverandre nytelse. En kropp kan nytes ut fra responsen til den som bor i den, uavhengig av hvordan den ser ut.

Den siste mannen jeg hadde sex med er den mest sexy mannen jeg vet om. Han er kanskje den stereotypien som mange kvinner drømmer om: En godt voksen mann, som er passe høy, grovbygd, muskuløs, solbrun og med en god kroppsholdning. Samtidig som han har en mage som forteller om kjærlighet til god mat og et hode som er snaubarbert etter å ha gitt opp å finne en fin sveis til en stadig tynnere manke. Uperfekt i et kommersielt ideal fra film og reklame, men drømmemannen for oss som lever i virkeligheten og har evne til å vurdere selv hva vi liker. Vi damer i femtiårene er ikke lettlurte slik sett.

Jeg drømmer om et samfunn som ikke prøver å uniformere hva som er en "perfekt" kropp. Vi lever i den vi har fått.

Anonymkode: 570b3...2bb

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.7.2023 den 20.26):

Liker tunge menn, gjerne litt dadbod 🥰 litt, da mener jeg litt sånn hard mannemage har ikke noe å si. Dissende fedme med lovehandles og stor rompe er derimot turnoff. Gjerne kroppshår, heller det enn helt glatt. 

Anonymkode: f8b5d...2af

dadbod? For noe totalt vrøvl. En mann har IKKE gått gravid, og kan ikke bortforklare ekstra kilo med at han har en såkalt dadbod. Får være måte på hjernedøde "argumenter."

Anonymkode: 3f074...ccd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...