Gå til innhold

Kvinner, si noe fint om uperfekte mannekropper

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

😊

Anonymkode: 76f43...c9e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Menn med brede skuldre og store hender er sexy. Dette er jo ikke noe man må trene for å ha. Noen er heldige en andre! 

Anonymkode: ff844...e8f

AnonymBruker
Skrevet

Har inntrykk at det ikke finnes. Mange menn som er dvaske og totalt usexy men har flotte damer. Virker som at damer har lavere standard enn menn.

Anonymkode: b4394...b5d

AnonymBruker
Skrevet

Veien til en kvinnes kuse er ved hjelp av humor, intelligens, renslighet og flørt. Ikke høyde, kroppsform eller størrelse på pikk😊

Anonymkode: fa171...6cb

• Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Liker tunge menn, gjerne litt dadbod 🥰 litt, da mener jeg litt sånn hard mannemage har ikke noe å si. Dissende fedme med lovehandles og stor rompe er derimot turnoff. Gjerne kroppshår, heller det enn helt glatt. 

Anonymkode: f8b5d...2af

• Hjerte 1
Skrevet

Finns det uperfekte mannekropper? Ser jo bare den ene staute karen etter den andre jeg ❤️‍🔥

• Liker 3
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Alt håret kan barberes vekk så blir det finere

Anonymkode: 41b0a...8ef

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Veien til en kvinnes kuse er ved hjelp av humor, intelligens, renslighet og flørt. Ikke høyde, kroppsform eller størrelse på pikk😊

Anonymkode: fa171...6cb

Tja…

Anonymkode: b2dd6...e89

Skrevet

Halvmåne og briller samt mage ai ai ai favoritt slik er mannen min :) elsker hele han 

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Agurkpupper og megalår 

Anonymkode: a2096...b8b

• Nyttig 2
Skrevet

En av de mest sexy menn på skjermen,er EJ Snyder i "Naked and Afraid XL"reality serien.Han er ca 56 år,og har absolutt ikke noe helsestudio kropp,men en utrolig persona og ustråling!! Nydelige øyne,utroooolig sympatisk,og varmhjertet.Jeg synes han er supersexy,selv om han har alle kilo på feilt sted etc.Men han har personlighet for hele norges befolkning av helsestudio-freaker tilsammen x 100..

Ja,nå må dere for all del inn og google! Og mens dere holder på,så ikke glem at Rolf Lassgård,svensk overvektig eldre skuespiller,ble kåret til Sveriges mest sexy mann for noen år siden!Hvorfor?Intens,nydelig karisma. Sexy er noe som stråler fra innsiden av en sjel og ut,og ikke noe en kan skape fra overflaten.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri sett en lav og tynn mann som har draget for å si det sånn

Anonymkode: b7dbb...ef8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har aldri sett en lav og tynn mann som har draget for å si det sånn

Anonymkode: b7dbb...ef8

Vel, du beskriver over halve A-stallen av mannlige skuespillere i Hollywood med din beskrivelse. Er ikke mange av dem som sliter.

Anonymkode: 3254b...cee

• Liker 4
Skrevet

Mannens ytre (innenfor normalen) har ikke så mye å si.  Det er hva som er under topplokket som teller.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Om kroppen tilhører en spennende, smart mann med humor og glimt i øyet så blir kroppen også sexy. Enten den ser slik eller sånn ut. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble forelsket i kjæresten min før jeg visste hvordan han så ut, så kropp er ikke så viktig når alt kommer til alt. 

Bare han ikke er fra Oppland så går det fint

Anonymkode: d086d...e5e

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Opplever generelt at kvinner er lite opptatte av kropp. Det er derimot positivt at man tar litt vare på seg selv så man ikke får stor ølvom og at man tar på seg rene og hele klær. Ellers er utstråling og kjemi og et flørtende blikk mye viktigere enn kropp. 

Anonymkode: a4409...851

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min er langt i fra perfekt, men jeg elsker hele han. Magen er myk og deilig å ta på og ligge inntil, han er hårete og sexy og digg, strekkmerkene er bare tegn på levd liv, arr likeså. Så lenge jeg liker mannen liker jeg også kroppen, fysiske skavanker har ingenting å si. 

Anonymkode: 5854f...2a1

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
Anita666 skrev (11 timer siden):

En av de mest sexy menn på skjermen,er EJ Snyder i "Naked and Afraid XL"reality serien.Han er ca 56 år,og har absolutt ikke noe helsestudio kropp,men en utrolig persona og ustråling!! Nydelige øyne,utroooolig sympatisk,og varmhjertet.Jeg synes han er supersexy,selv om han har alle kilo på feilt sted etc.Men han har personlighet for hele norges befolkning av helsestudio-freaker tilsammen x 100..

Ja,nå må dere for all del inn og google! Og mens dere holder på,så ikke glem at Rolf Lassgård,svensk overvektig eldre skuespiller,ble kåret til Sveriges mest sexy mann for noen år siden!Hvorfor?Intens,nydelig karisma. Sexy er noe som stråler fra innsiden av en sjel og ut,og ikke noe en kan skape fra overflaten.

Googlet. Ej Snyder ser da MYE bedre ut enn mannen i gata uansett. 

Rolf Lassgård er fantastisk. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...