AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #1 Skrevet 14. juli 2023 Jeg bor 3 timer fra sykehuset jeg skal føde på, så lurer på hvor dere ringer om det blir akutt? Finnes en føde nærmere (1time) men ringte dem opp og de sa de ikke tar meg inn til sjekk engang må reise helt til det største sykehuset og forholde meg til dem selv om jeg går på kontroll på det nærmeste sykehus 🙈 Anonymkode: 2ec23...116
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #2 Skrevet 14. juli 2023 Jeg har rett over 2 timer til sykehuset, men vi har ett som er 1 time unna. Jeg fikk betryggelse på at de kom til å ta meg inn for sjekk hvis jeg var redd for at det gikk fort. De ville heller at jeg skulle føde der enn i en rundkjøring liksom. Jeg hadde risikosvangerskap, så derfor fikk jeg i utgangspunktet ikke føde på det nærmeste. Måtte settes igang da, så var uansett på det jeg skulle på. Anonymkode: 35cac...7fe
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #3 Skrevet 14. juli 2023 Just now, AnonymBruker said: Jeg har rett over 2 timer til sykehuset, men vi har ett som er 1 time unna. Jeg fikk betryggelse på at de kom til å ta meg inn for sjekk hvis jeg var redd for at det gikk fort. De ville heller at jeg skulle føde der enn i en rundkjøring liksom. Jeg hadde risikosvangerskap, så derfor fikk jeg i utgangspunktet ikke føde på det nærmeste. Måtte settes igang da, så var uansett på det jeg skulle på. Anonymkode: 35cac...7fe Så rart her fikk jeg bare beskjed om at de ikke kunne hjelpe og måtte ringe det største først. Har også risikosvangerskap. Og hatt premature rier som ble stoppet for noen uker siden Anonymkode: 2ec23...116
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #4 Skrevet 14. juli 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har rett over 2 timer til sykehuset, men vi har ett som er 1 time unna. Jeg fikk betryggelse på at de kom til å ta meg inn for sjekk hvis jeg var redd for at det gikk fort. De ville heller at jeg skulle føde der enn i en rundkjøring liksom. Jeg hadde risikosvangerskap, så derfor fikk jeg i utgangspunktet ikke føde på det nærmeste. Måtte settes igang da, så var uansett på det jeg skulle på. Anonymkode: 35cac...7fe Har smerter og kynnere som kommer og gå men jordmor jeg snakket med på nærmeste sykehus sa hun var ikke bekymret og jeg kunne bare ringe det største om det ble verre utover kvelden... Og det var uansett deres ansvar i tilfelle noe skjer å ordne transport til meg osv. Anonymkode: 2ec23...116
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #5 Skrevet 15. juli 2023 Ringte føden på hovedsykehus. De rekvirerte ambulanse med lokal jordmor siden reiseveien var lang. Ei venninne ble sendt med helikopter da morkaken løsnet, hun ringte 113 Anonymkode: 01a4e...161
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #6 Skrevet 15. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ringte føden på hovedsykehus. De rekvirerte ambulanse med lokal jordmor siden reiseveien var lang. Ei venninne ble sendt med helikopter da morkaken løsnet, hun ringte 113 Anonymkode: 01a4e...161 Dette☺️ Anonymkode: 0fe89...62a
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #7 Skrevet 16. juli 2023 Jeg fikk beskjed om å ringe lokalsykehuset hvis det var tegn på at noe skulle skje, så skulle de ordne ambulanse og jordmor.. Men da var det snakk om risikofødsel, så muligens annerledes hvis man har et normalt svangerskap/ fødsel. Anonymkode: 4f25d...320
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå