AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #1 Skrevet 14. juli 2023 Synes du det er fint å trene i det som nesten er bikini? Synes du blir litt for mye av det gode? Hva trener du i selv? Anonymkode: 928be...6ef
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #2 Skrevet 14. juli 2023 Overlater jo ikke mye til fantasien. Anser det som ekshibisjonisme egentlig. Anonymkode: 055cf...95f 7 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #3 Skrevet 14. juli 2023 Jeg syntes mange, kanskje spesielt kvinner, kler seg altfor drøyt. Syntes det blir altfor mye av det gode, og det er mer flaut enn hot. Stramme rumpetights med sånn scrunch som går inn i rumpehullet omtrent, og fremhevende linjer under, altså… Syykt harry. 😅 Nå er jeg heterofil kvinne på 33 da, men blir alltids fascinert av en bra kropp. Blir derimot mer imponert av de som ikke er flashy kledd, men litt mer classy. Trener selv bare i t-skjorte og løs treningsbukse, eller kort treningstights med lengre t-skjorte. Anonymkode: 881d3...5f3 7 3
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #4 Skrevet 14. juli 2023 Det er vel krav om minst singlet for kvinner og t-skjorte for menn på de fleste treningssenter. Men ser ikke ut som de unge jentene bryr seg nevneverdig nei 😄 Anonymkode: 18717...9de 6 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #5 Skrevet 14. juli 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Synes du det er fint å trene i det som nesten er bikini? Synes du blir litt for mye av det gode? Hva trener du i selv? Anonymkode: 928be...6ef Ja Nei Tights og treningstopp Anonymkode: 8f1c0...20f 1
Trish Skrevet 14. juli 2023 #6 Skrevet 14. juli 2023 Syns det er kjempeflott å se at folk tør å vise litt mer hud 🙂 3
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #7 Skrevet 14. juli 2023 Jeg trener i treningstights og t-skjorte selv, hva andre gjør bryr meg ikke. Anonymkode: 423fa...f49 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #8 Skrevet 14. juli 2023 Ser de fleste jenter/damer går i tettsittende tights med g streng under og en stram tettsittende t skjorte eller singlet. Har ikke noe imot det for å si det sånn som mann Men om det er pga de vil ha oppmerksomhet eller for at det er behagelig er kanskje en annen ting? Jeg klager uansett ikke Mye bra damer på gymmen jeg trener på. Anonymkode: 81d22...e94
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #9 Skrevet 14. juli 2023 Da jeg trente aerobic for 27 år siden, så gikk jeg med korte tights og sports bh. Er jo ikke sånn at man var så mye mer påkledd før. Nå bruker jeg tights og t-shirt, for nå er jeg litt eldre. Anonymkode: 4d6e7...31a 1 3
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #10 Skrevet 14. juli 2023 Tettsittende t-skjorte og tights viser alt uansett. Det er motiverende og fint for oss menn, og heldig for oss at mange kvinner trives med dette treningsantrekket. Anonymkode: 2464a...7a3
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #11 Skrevet 15. juli 2023 Og dere er norske?? Anonymkode: f37c1...f78
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #12 Skrevet 15. juli 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg syntes mange, kanskje spesielt kvinner, kler seg altfor drøyt. Syntes det blir altfor mye av det gode, og det er mer flaut enn hot. Stramme rumpetights med sånn scrunch som går inn i rumpehullet omtrent, og fremhevende linjer under, altså… Syykt harry. 😅 Nå er jeg heterofil kvinne på 33 da, men blir alltids fascinert av en bra kropp. Blir derimot mer imponert av de som ikke er flashy kledd, men litt mer classy. Trener selv bare i t-skjorte og løs treningsbukse, eller kort treningstights med lengre t-skjorte. Anonymkode: 881d3...5f3 Scrunchy rumpe thigts, anser jeg som det mest motbydelige plagget jeg har sett. Ser ut som et digert rumpehull. Og hadde ikke reagert annerledes enn om de faktisk viste rumpehullet. Egner seg kun på hjemmebane og fyre opp mannfolket sitt. Ser for meg under en squat at det kommer ut en giga bæsj. Orker ikke å ha rævsorekken til folk så dytta oppi fjeset Anonymkode: ee5a0...f7b 6
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #13 Skrevet 15. juli 2023 8 hours ago, AnonymBruker said: Scrunchy rumpe thigts, anser jeg som det mest motbydelige plagget jeg har sett. Ser ut som et digert rumpehull. Og hadde ikke reagert annerledes enn om de faktisk viste rumpehullet. Egner seg kun på hjemmebane og fyre opp mannfolket sitt. Ser for meg under en squat at det kommer ut en giga bæsj. Orker ikke å ha rævsorekken til folk så dytta oppi fjeset Anonymkode: ee5a0...f7b Hvorfor må du stirre på rumpa til folk da? Anonymkode: 8f1c0...20f 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #14 Skrevet 15. juli 2023 Jeg syntes det er fint men mest av alt behagelig og praktisk. Før trente jeg i slapp joggebukse og stor t skjorte og jeg ble mye svettere i det pluss at kunne ikke bevege meg like fritt Anonymkode: e15d4...5f3 3 1
Gjest Elf Skrevet 15. juli 2023 #15 Skrevet 15. juli 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Scrunchy rumpe thigts, anser jeg som det mest motbydelige plagget jeg har sett. Ser ut som et digert rumpehull. Og hadde ikke reagert annerledes enn om de faktisk viste rumpehullet. Egner seg kun på hjemmebane og fyre opp mannfolket sitt. Ser for meg under en squat at det kommer ut en giga bæsj. Orker ikke å ha rævsorekken til folk så dytta oppi fjeset Anonymkode: ee5a0...f7b Dette er så spesielt at det er umulig å vite hvor man skal begynne engang..
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #16 Skrevet 15. juli 2023 Men hvem i helvete designer disse klærne? Homofile designere også her? Anonymkode: f37c1...f78
Rhodiola Skrevet 15. juli 2023 #17 Skrevet 15. juli 2023 Tråden er ryddet for seksualisert innhold og svar til slettede innlegg. Rhodiola, adm.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #18 Skrevet 15. juli 2023 Jeg synes stramme kropper i treningsbh og thights er pent. Jeg synes disse tightsene som går langt inni rumpa ser sykt ubehagelige ut. Videre foretrekker jeg at alt går hygienisk for seg, minst mulig svette på apparatene. Synes alt for mange på Sats har dårlig hygiene og har en svært sjenerende lukt som plager meg. Jeg har begynt å bare flytte meg når det kommer folk som lukter vondt, det er ikke min oppgave å beskytte dem fra å finne ut hvor vondt de lukter. Anonymkode: 65d37...e5f 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #19 Skrevet 15. juli 2023 Sånne tights med scrunch går ikke helt inn i rumpa mot hullet da 🤪 De er bare en cm eller noe innafor. Heller det enn sånne "bleietights" Anonymkode: 05fa5...e32 1
Grüner Skrevet 15. juli 2023 #20 Skrevet 15. juli 2023 De fleste trener med tights og t-skjorte/singlet og det synes jeg er helt innafor. Men stadig flere har begynt å trene i hotpants og sports-bh, og det synes jeg faktisk er unødvendig ekshibisjonistisk, når du trener styrke innendørs (hadde det vært utendørs med temperaturer som i Sør-Europa, kunne jeg skjønt det). 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå