AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #1 Skrevet 14. juli 2023 De vil ikke ha forhold enda, de kaller seg selv ekstroverte. Blir det ikke kjedelig å lete etter sex på tinder hver gang nesten for å tilfredsstille seg selv, istedet for å ha fast partner. Venner får seg barn og slikt. Ikke drar de ute like ofte som de unge, kanskje ikke så ofte med familien. 😣blir de ikke tilslutt lei av dette når de blir 50-60 og angrer de på at de ikke valgte partner tidligere? Eneste er jobb trening. Anonymkode: bf6a0...218
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #2 Skrevet 14. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): De vil ikke ha forhold enda, de kaller seg selv ekstroverte. Blir det ikke kjedelig å lete etter sex på tinder hver gang nesten for å tilfredsstille seg selv, istedet for å ha fast partner. Venner får seg barn og slikt. Ikke drar de ute like ofte som de unge, kanskje ikke så ofte med familien. 😣blir de ikke tilslutt lei av dette når de blir 50-60 og angrer de på at de ikke valgte partner tidligere? Eneste er jobb trening. Anonymkode: bf6a0...218 Du glemte andre hobbier, onani, vennekretsen, reising og mye mer. Hvilket kjønn sikter du til? Begge kjønn? Anonymkode: 5d7f3...e46 8 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #3 Skrevet 14. juli 2023 Hvem er « de» , er det et par venner av deg? Det er jo vanskelig og svare på uten og kjenne dem, men for noen er jobb og trening nok. Og litt Tinder sex tydeligvis. Anonymkode: 19fb0...29f 4
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #4 Skrevet 14. juli 2023 Nei, helt fantastisk Anonymkode: 30af1...db6 3 4 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #5 Skrevet 14. juli 2023 Vært singel nærmere to år, etter to langvarige forhold over mange år. Har høy sexdrift og onanerer for å overleve det 🫣😅 Gått fint hittil, men håper på klaff med han jeg dater nå. Dater bare seriøst. Meg over her 👆 K38 Anonymkode: 5d7f3...e46
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #6 Skrevet 14. juli 2023 Lurer også på hvem 'de' er. Jeg er over 40 år, og digger å være singel. Og nei, jeg er ikke på tinder på leting etter sex. Sex er det siste jeg tenker på. Orgasmegaranti får jeg kun av meg selv. Liver er dessuten så mye mer enn puling. Anonymkode: a71bb...215 6 1 5
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #7 Skrevet 14. juli 2023 Man trenger ikke lete på tinder "hver gang", det finnes mange som har ordninger med såkalte pulevenner, friends with benefits, osv. Faktisk, så tror jeg mange single får MER sex enn mange som er i forhold i den alderen. Man kan dra ut så ofte man vil da, kommer litt an på hvor man bor. Det finnes utsteder der folk over 40 går også, og man HAR lov til å gå på restaurant i den alderen også. Men ja, hvis alternativet er å sitte hjemme alene og sture, så kunne det vel være greit å ha noen å sture sammen med. Men mange single over 40 lever helt andre liv, og i mange, mange tilfeller har jeg sett at det er et mye bedre liv enn mange par har, hjemme foran TV-en, kveld etter kveld. Anonymkode: dd79d...166 2 1 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #8 Skrevet 14. juli 2023 Er singel. Har barna jeg skal ha, og har mange interesser, venner og en spennende jobb med god lønn. Jeg savner ikke en partner, men mulig fordi jeg har barn og gode venner. Jeg føler meg ikke ensom og har økonomisk frihet. Det er veldig trist om meningen er en partner og ikke det å kunne stå på egne bein. Og.... De fleste på 40+ har nå ungdommer i hus og er ikke bunnet opp med små barn. Anonymkode: 8bb7f...f52 4 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #9 Skrevet 14. juli 2023 Jeg skjønte ikke, ekstrovert=forholdsmenneske, kan du forklare meg denne? Anonymkode: ff08c...c16
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #10 Skrevet 14. juli 2023 Cher sa en gang at det eneste hun ønsket for datteren sin er at hun skulle finne en fin fyr, gifte seg, og få unger. Så for å skille seg og bli lykkelig🤭 Det stemmer godt med mange kvinner. Jeg er 42 år, singel og nyter livet. Har aldri hatt det så bra som nå. Ferdig med A4 livet. Er ikke på Tinder for sex. Har ikke noe savn heller. Jeg har misunt folk som har vært single gjennom mange år, så nå tar jeg meg selv i å tenke «stakkars jævel» til de som forteller meg om forholdene sine. Spesielt de som deler husrom. Anonymkode: 09e76...c7b 3 3
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #11 Skrevet 14. juli 2023 Jeg har vært gidæft, har barn og er nå skilt som 48 åring. Jeg nyter å være alene og aldri skal jeg ha en ny mann! Anonymkode: d78fa...29a 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #12 Skrevet 14. juli 2023 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Jeg skjønte ikke, ekstrovert=forholdsmenneske, kan du forklare meg denne? Anonymkode: ff08c...c16 Den reagerte jeg også på. Antagelig er det noen som ikke skjønner hva det er. Anonymkode: 1081c...f21
Gjest Hoia Skrevet 18. juli 2023 #13 Skrevet 18. juli 2023 Dette er trolig individuelt. Jeg er 44 år, ikke fått barn, og for flere år siden hadde jeg tenkt at jeg hadde vært helt "ute" om jeg ikke hadde hatt familie i denne alderen. Men jeg kjeder meg ikke i et eget selskap. Jeg er veldig glad for at jeg ikke sitter i et helt OK forhold, uten grunnmur, bare fordi jeg ville etablere meg. Jeg kjenner ingen i den situasjonen da, men jeg kunne ikke ha etablert meg med tidligere ekser/flinger. Om jeg må adoptere, sette inn eksternt egg, og/eller få bonusbarn, det er gøy å oppdra noen da, virker det som, så tror jeg uansett det er verdt det. Jeg har bare ikke møtt mannen jeg vil etablere meg med. Og omstendighetene har gjort at det ikke kunne bli hovedfokus her.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #14 Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 14.7.2023 den 18.23): De vil ikke ha forhold enda, de kaller seg selv ekstroverte. Blir det ikke kjedelig å lete etter sex på tinder hver gang nesten for å tilfredsstille seg selv, istedet for å ha fast partner. Venner får seg barn og slikt. Ikke drar de ute like ofte som de unge, kanskje ikke så ofte med familien. 😣blir de ikke tilslutt lei av dette når de blir 50-60 og angrer de på at de ikke valgte partner tidligere? Eneste er jobb trening. Anonymkode: bf6a0...218 Hæ? Menn vil ikke ha forhold, så hva er det å savne? Og sex med folk fra Tinder, det driver ikke jeg med hvertfall. Er livredd for å få aids. Og jeg har da venner uten drittunger. Anonymkode: 13898...999
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #15 Skrevet 18. juli 2023 On 7/14/2023 at 5:23 PM, AnonymBruker said: De vil ikke ha forhold enda, de kaller seg selv ekstroverte. Blir det ikke kjedelig å lete etter sex på tinder hver gang nesten for å tilfredsstille seg selv, istedet for å ha fast partner. Venner får seg barn og slikt. Ikke drar de ute like ofte som de unge, kanskje ikke så ofte med familien. 😣blir de ikke tilslutt lei av dette når de blir 50-60 og angrer de på at de ikke valgte partner tidligere? Eneste er jobb trening. Anonymkode: bf6a0...218 Ganske kjedelig å ha trening som eneste hobby. Hund, reise, dataspill, vennetreff, konserter, lesing, teater, tur i skogen, matlaging, lytte til venner som klager på mannen sin. Det er sååå mye å bruke tiden på. Anonymkode: f8d15...1bd 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #16 Skrevet 18. juli 2023 Kan absolutt være kjedelig, men nå er det ikke som at menn flest er kjempespennende og garantert ville lyst opp livet mitt. Har lyst på en kjæreste, men må være noen som gjør livet mitt bedre, ikke værre. Finner stort sett bare det siste, om noen i det hele tatt. Anonymkode: 76793...5d8 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #17 Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ganske kjedelig å ha trening som eneste hobby. Hund, reise, dataspill, vennetreff, konserter, lesing, teater, tur i skogen, matlaging, lytte til venner som klager på mannen sin. Det er sååå mye å bruke tiden på. Anonymkode: f8d15...1bd Og reiser, fjellturer, quiz-kvelder, gå tur i skogen, ut med båten, lufte hund, kose med iguanaer +++++ Anonymkode: 13898...999
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #18 Skrevet 18. juli 2023 Ja for absolutt alle som er i langvarige forhold knuller jo som kaniner.... 😂😂😂😂 Mye kjedelig sex der ute. Mannfolk som blir sure fordi de ikke får sex når de oppfører seg som mannebabyer osv. Den beste sexen jeg har er med meg selv, det finnes masse deilig leketøy og filmer der ute 🤭😁😁 Anonymkode: 72dc8...d9b 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #19 Skrevet 18. juli 2023 Så lite sex som folk åpenbart har i langvarige forhold i den alderen, så skal det ikke mye til for å slå det som singel😅 Anonymkode: b5a59...703 3
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #20 Skrevet 18. juli 2023 Jeg er 40 og har vært singel nesten hele livet, og føler jeg har et mer aktivt sexliv enn flere av mine venner i forhold 😂 Jeg er også mindre miserabel enn mange av dem.. shit så mange folk som burde ha skilt seg, jeg ser bare flere og flere av dem jo eldre jeg blir. Har nok å finne på utover jobb og trening, har en stor vennekrets, noen med barn, noen uten. Gjør forskjellige ting med forskjellige folk. Jeg er ikke direkte ekstrovert, jeg er midt i mellom - omgjengelig og sosial, men trenger alenetid for å lade batteriene. En av årsakene til at jeg liker å være singel, det. Slippe å ha folk oppå meg hele tiden, kan gjøre hva jeg vil når jeg vil, reise der jeg vil, spiser hva jeg vil, sover alene (hater å sove med andre), være i min egen hule hvor jeg kan gjøre hva jeg vil. Vasser i penger jeg kan bruke bare på meg selv. Ser ut som det blir forhold på meg nå da, og selv om det er fantastisk å være forelsket og føle man har møtt sin sjelevenn som man skal være med resten av liten, så kjenner jeg en aldri så liten sorg over at singeltilværelsen tar slutt. Jeg kjempet mot i starten, ville heller ha en katt enn en mann, men så var han her så bra at jeg er villig til å oppgi singellivet. Men hadde heller vært singel enn i et middels forhold, altså. Anonymkode: 3c899...878 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå