AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #1 Skrevet 14. juli 2023 Hei! Jeg lurer på om noen har noen tips. Barnet mitt er 1,5 nå kommer til å være litt over 2 år når søsken kommer. Har hittil pekt på magen min og sagt at det er baby der og vist han en babydukke. Han er svært lite interessert i dukker og henter seg bil og traktor istedet. Null interesse annet enn at han peker og sier mage på sin egen mage og noen ganger min. Noen tips? Anonymkode: d4510...de9
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #2 Skrevet 14. juli 2023 Bare sørg for at han får oppmerksomhet etter barnet er født. Alle besøkende vil komme for å se nye barnet. Er lett for at storesøsken blir oversett i slike settinger. Vil nok være en del gaver til den nyfødte. Fra å ha all oppmerksomhet alene til å bli litt oversett, som man blir ved ny baby, er ikke så lett for en 2 åring. Anonymkode: 54194...e63 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #3 Skrevet 14. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Bare sørg for at han får oppmerksomhet etter barnet er født. Alle besøkende vil komme for å se nye barnet. Er lett for at storesøsken blir oversett i slike settinger. Vil nok være en del gaver til den nyfødte. Fra å ha all oppmerksomhet alene til å bli litt oversett, som man blir ved ny baby, er ikke så lett for en 2 åring. Anonymkode: 54194...e63 Takk for tips det kommer vi til å forsøke så langt det lar seg gjøre. Besteforeldre på ene siden er i alle fall veldig bevisste på det 😊 Anonymkode: d4510...de9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå