AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #1 Skrevet 14. juli 2023 Denne leksa har jeg vokst opp med. Skal ikke glede seg for mye, siden ting blir aldri som man tror. Føler dette har ødelagt en del ting for meg, både innen jobb og relasjoner. Flere som har det sånn? Anonymkode: 11ede...b68
SkevRev Skrevet 14. juli 2023 #2 Skrevet 14. juli 2023 Glad jeg lærte det i tidlig alder - svært nyttig
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #3 Skrevet 14. juli 2023 SkevRev skrev (5 minutter siden): Glad jeg lærte det i tidlig alder - svært nyttig Ja, men får du ikke mindre glede av ting, når du tenker slik? Blir jo som en robot Anonymkode: 11ede...b68
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #4 Skrevet 14. juli 2023 Spørs jo hva man tror det da. Jeg er innvendig en pessimist, tror alt går galt. Det gjør det jo meget sjeldent, så jeg blir ofte glad fordi ting går så bra. Anonymkode: 6bdad...f45
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #6 Skrevet 14. juli 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Denne leksa har jeg vokst opp med. Skal ikke glede seg for mye, siden ting blir aldri som man tror. Føler dette har ødelagt en del ting for meg, både innen jobb og relasjoner. Flere som har det sånn? Anonymkode: 11ede...b68 Interessant dette, jeg sliter faktisk med det motsatte. Er det noe jeg gleder meg til enten det er en date, ferietur, julefeiring etc så ender jeg alltid opp med å kjenne på en skuffelse når det er over. Fordi jeg har blåst det opp og hatt for høye forhåpninger. Har prøvd å senke forventningene men får det ikke til. Hadde elsket å ha små forventninger til noe som til slutt endte opp med å bli helt knall. På hvilken måte ødelegger det for deg? Anonymkode: 5ca9f...338
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #7 Skrevet 14. juli 2023 Capazitet skrev (7 minutter siden): Har aldri hørt dette "ordtaket" Er. Vel ikke et direkte ordtak, mer et utsagn Anonymkode: 11ede...b68
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #8 Skrevet 14. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Interessant dette, jeg sliter faktisk med det motsatte. Er det noe jeg gleder meg til enten det er en date, ferietur, julefeiring etc så ender jeg alltid opp med å kjenne på en skuffelse når det er over. Fordi jeg har blåst det opp og hatt for høye forhåpninger. Har prøvd å senke forventningene men får det ikke til. Hadde elsket å ha små forventninger til noe som til slutt endte opp med å bli helt knall. På hvilken måte ødelegger det for deg? Anonymkode: 5ca9f...338 Er liksom sånn, at man ikke klarer å glede seg skikkelig over noe Anonymkode: 11ede...b68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå