AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #1 Skrevet 14. juli 2023 Skal ta DFDS til København for å lufte min 4 år gamle gutt. Er det noen som er kjent i området rundt terminalen der båten anløper? Orker ikke ta buss inn til selve sentrum eller tivoli for bare noen få timer. Er på jakt etter park/lekeplass og billig spisesteder😊 Anonymkode: e8b44...b64
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #2 Skrevet 15. juli 2023 Kastellet og den lille havfrue ligger ikke så langt unna. Husker ikke om der er lekeplasser. Anbefaler imidlertid tog eller metro fra Nyhavn (ved terminalen) og til sentrum. De går hele tiden og tar kun 10 min til Hovedbanegården. Da åpner det seg et hav av muligheter. Anonymkode: cffed...c71 2
jukkapalme Skrevet 15. juli 2023 #3 Skrevet 15. juli 2023 Lufte din 4 år gamle gutt? Ville tatt tog eller metro inn til sentrum som ab over meg nevner jeg og. Dra på tivoliet, tenk hvordan gutten vil kose seg da! Spis noe god mat et sted. Det kan jo ikke være noe gøy å henge ved terminalen i flere timer. 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #4 Skrevet 16. juli 2023 Tror jeg ville valgt en annen måte å «lufte» ungen på enn å ta båt for å henge ved terminalen i timevis. Da er det mye annet man kan gjøre i Norge Anonymkode: f0350...b1d 2
Sofakona Skrevet 16. juli 2023 #5 Skrevet 16. juli 2023 Du får jo 4 timer eller mer i København. Du kan bestille buss til og fra båten...og det er mye å se og gjøre i byen. Ikke så mye rundt terminalen... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå