Gå til innhold

Hjelp til å forstå Clearblue digital eggløsningstest med dobbel hormonindikator

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg fikk statisk smilefjes på mandag. Hadde sex mandag, tirsdag, onsdag. Tok ny eggløsningstest i dag, da fikk jeg blinkende smilefjes. Bør jeg ha sex i dag også, eller betyr det at eggløsning har vært og at hormonene er dalende? 😅

Anonymkode: 93ceb...17a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg fikk statisk smilefjes på mandag. Hadde sex mandag, tirsdag, onsdag. Tok ny eggløsningstest i dag, da fikk jeg blinkende smilefjes. Bør jeg ha sex i dag også, eller betyr det at eggløsning har vært og at hormonene er dalende? 😅

Anonymkode: 93ceb...17a

En blinkende sirkel MED smilefjes viser at du har god sjanse for graviditet

En sirkel MED smilefjes som ikke blinker viser at du har veldig god sjanse for graviditet

Så det er fremdeles en sjans, nivåene har dalt, men man vet jo ikke 100% når egget løsnet, jeg ville lagt inn aksjer idag også. 

Anonymkode: b95ec...426

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ne

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

En blinkende sirkel MED smilefjes viser at du har god sjanse for graviditet

En sirkel MED smilefjes som ikke blinker viser at du har veldig god sjanse for graviditet

Så det er fremdeles en sjans, nivåene har dalt, men man vet jo ikke 100% når egget løsnet, jeg ville lagt inn aksjer idag også. 

Nei...disse forteller deg ikke om du har god og kjempegod sjanse for å bli gravid...de forteller deg bare dine lh verdier..de vil heller ikke fortelle deg at du 100 prosent har eller vil få eggløsning.

Når du har fått fast smil skal du ikke teste mer. Da kan du få eggløsning om 1-2 dager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofakona skrev (42 minutter siden):

Ne

Nei...disse forteller deg ikke om du har god og kjempegod sjanse for å bli gravid...de forteller deg bare dine lh verdier..de vil heller ikke fortelle deg at du 100 prosent har eller vil få eggløsning.

Når du har fått fast smil skal du ikke teste mer. Da kan du få eggløsning om 1-2 dager

Da får du klage til produsenten med deres egen beskrivelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får du klage til produsenten med deres egen beskrivelse. 

De viser sjanse ja for eggløsning oh kunne bli gravid. Ikke at ol du får statisk smil er sjansen for å bli gravid høy. Det er mye annet som spiller inn. Regner også mer at de fleste som prøver skjønner dette. Kan ikke akkurat skylde på eggløsning test og si.. hvorfor ble jeg ikke gravid...testen sa jo det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofakona skrev (5 minutter siden):

De viser sjanse ja for eggløsning oh kunne bli gravid. Ikke at ol du får statisk smil er sjansen for å bli gravid høy. Det er mye annet som spiller inn. Regner også mer at de fleste som prøver skjønner dette. Kan ikke akkurat skylde på eggløsning test og si.. hvorfor ble jeg ikke gravid...testen sa jo det

Apper sier også «Sannsynlighet for å bli gravid» «Høy sannsynlighet for å bli gravid». Tror de fleste forstår at man ikke skylder på apper eller eggløsningstester… men mulig noen må ha det inn med teskje siden du var så opptatt av det da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Apper sier også «Sannsynlighet for å bli gravid» «Høy sannsynlighet for å bli gravid». Tror de fleste forstår at man ikke skylder på apper eller eggløsningstester… men mulig noen må ha det inn med teskje siden du var så opptatt av det da. 

Jeg er ferdig med dette men ja.  Det er mange som eks sier at en app eller test sa deh hadde eggløsning 19 dager siden .og ikke skjønne hvorfor de ikke er gravid eller fått mens 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...