AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #1 Skrevet 14. juli 2023 Jeg har over flere år hatt celleforandringer og skal nå ta min andre biopsi. Jeg synes generelt sett at gynekologiske undersøkelser er vanskelig å gjennomføre og begynner å bli lei av å hele tiden få beskjed om å komme inn på nytt og på nytt uten at de foretar seg noe. Kan jeg be om å få konisering for å bli "ferdig" med det? Anonymkode: d5a91...cd2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #2 Skrevet 14. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har over flere år hatt celleforandringer og skal nå ta min andre biopsi. Jeg synes generelt sett at gynekologiske undersøkelser er vanskelig å gjennomføre og begynner å bli lei av å hele tiden få beskjed om å komme inn på nytt og på nytt uten at de foretar seg noe. Kan jeg be om å få konisering for å bli "ferdig" med det? Anonymkode: d5a91...cd2 Lurer på det samme. Kan de ikke bare ta det bort å bli ferdig med det? eller er de redd for at livmorhalsen blir for kort? Slik at evt nye celleforandringer kommer nærmere livmoren? Anonymkode: 51215...463
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #4 Skrevet 14. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du hpv? Anonymkode: 89a8f...e56 Ja. Update: Det blir konisering. Anonymkode: d5a91...cd2 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #5 Skrevet 14. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja. Update: Det blir konisering. Anonymkode: d5a91...cd2 Lykke til Anonymkode: 89a8f...e56
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #6 Skrevet 14. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har over flere år hatt celleforandringer og skal nå ta min andre biopsi. Jeg synes generelt sett at gynekologiske undersøkelser er vanskelig å gjennomføre og begynner å bli lei av å hele tiden få beskjed om å komme inn på nytt og på nytt uten at de foretar seg noe. Kan jeg be om å få konisering for å bli "ferdig" med det? Anonymkode: d5a91...cd2 Du må ta celleprøve 1 gang i året 5 år frem. Anonymkode: b9410...120
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #7 Skrevet 14. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja. Update: Det blir konisering. Anonymkode: d5a91...cd2 Første gang du tar konisering? Jeg fikk påvist hpv i fjor, men ingen celleforandringer. Det er kun ved celleforandringer de tar konisering? noen som vet om man kan velge å ta hele livmorhalsen? Hvorfor tar de bare en liten bit av den? Når man er ferdig med barn f eks. Kan man ikke da bare ta hele hvis det er celleforandring? skjønner godt det er slitsomt å komme inn på GU på nytt hele tiden, vente og gå i uvisse. Det er en krevende undersøkelse også, som vi fleste ikke synes er ok Anonymkode: 51215...463
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #8 Skrevet 14. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du må ta celleprøve 1 gang i året 5 år frem. Anonymkode: b9410...120 Har holdt på i 13 år. AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Første gang du tar konisering? Jeg fikk påvist hpv i fjor, men ingen celleforandringer. Det er kun ved celleforandringer de tar konisering? noen som vet om man kan velge å ta hele livmorhalsen? Hvorfor tar de bare en liten bit av den? Når man er ferdig med barn f eks. Kan man ikke da bare ta hele hvis det er celleforandring? skjønner godt det er slitsomt å komme inn på GU på nytt hele tiden, vente og gå i uvisse. Det er en krevende undersøkelse også, som vi fleste ikke synes er ok Anonymkode: 51215...463 Har ikke blitt konisert før nei. Jeg vet ei venninne har fått tilbud om å fjerne hele livmora. Anonymkode: d5a91...cd2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #9 Skrevet 14. juli 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Har holdt på i 13 år. Har ikke blitt konisert før nei. Jeg vet ei venninne har fått tilbud om å fjerne hele livmora. Anonymkode: d5a91...cd2 Hadde hun celleforandringer? Er hun konisert? Anonymkode: 7ed29...354
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå