AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #1 Skrevet 14. juli 2023 Jeg ble sterilisert da jeg tok KS i januar. Har hatt litt uregelmessige blødninger etter svangerskapet, men fikk mensen tilbake etter ca 8-10 uker. Den har vært stabil nå de siste mnd, men jeg blør omtrent i 10 dager, mot 4-7 dager før. Jeg har bestilt gyn, men må vente på dette til over ferien. Fikk lite informasjon i forkant og fant ikke så mye da jeg googlet. Mener bare å huske de sa man enten kan blø mer eller mindre? Noen som har erfaring med endringer i blødninger? Er jo selvsagt bekymret for kreft, men skal som sagt sjekke det ut når jeg har fått time i slutten av august. Anonymkode: ec855...30c
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #2 Skrevet 14. juli 2023 Samme skjedde hos meg, men blødde enda lenger, opptil 30 dager. Endte med å svi bort søimhinnen i tillegg, da stoppet blødningen totalt. Anonymkode: 31e16...fee
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #3 Skrevet 14. juli 2023 Jeg hadde ks for 4,5 mnd siden. Ble ikke sterilisert, men har akkurat det samme problemet. Blør myyyye mer og lengre enn før. Over 1 uke, og kan ikke bruke tampong fordi jeg blør de ut på null tid. Må bruke nattbind. Anonymkode: c0e3b...fd2 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #4 Skrevet 14. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg hadde ks for 4,5 mnd siden. Ble ikke sterilisert, men har akkurat det samme problemet. Blør myyyye mer og lengre enn før. Over 1 uke, og kan ikke bruke tampong fordi jeg blør de ut på null tid. Må bruke nattbind. Anonymkode: c0e3b...fd2 ja, samme her, tampongen var full etter 1 time, mot 5 timer før. Anonymkode: ec855...30c
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #5 Skrevet 14. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Samme skjedde hos meg, men blødde enda lenger, opptil 30 dager. Endte med å svi bort søimhinnen i tillegg, da stoppet blødningen totalt. Anonymkode: 31e16...fee takk for svar. tok du cellprøve også? Anonymkode: ec855...30c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå