AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #1 Skrevet 14. juli 2023 Hei! Går på P-piller (3 uker på, 1 uke av). Er nå på pillefri uke og pleier å få mens rundt dag 1-2 av den. Nå er vi på fredag (dag 5), og jeg har fortsatt ikke fått den. Det har vel knapt nok skjedd før, i de 12 årene jeg har tatt pillen. Jeg er derfor usikker på om jeg får den «hvert øyeblikk» eller om jeg kan være gravid. Trenger litt råd for å ikke stresse meg selv/samboer unødvendig! Jeg fikk utflod med en dråpe blod i på mandag, som jeg trodde skulle gi full mens, men som så stoppet opp. Har hørt om festeblødninger, som jeg vil tro kan se nettopp slik ut. Har ellers vanlige symptomer på mens som murringer og kramper, bare uteblitt blødning så langt. Jeg har nettopp vært på ferie med min samboer, og har i den tiden både glemt en pille og hatt magetrøbbel som har gjort at jeg har kompensert med enda en pille der bruksanvisningen tilsier det. Dermed kan det godt hende at det bare er litt kluss med hormoner som gjør at mensen er sen. Hvor lenge ville dere ventet med å teste? Vil ikke stresse samboer eller skjule en test unødvendig dersom jeg trolig får mensen snart uansett, men vil jo gjerne også vite så tidlig som mulig 😅 Ville ikke vært direkte negativt med en graviditet nå, men heller ikke planlagt 😊 Anonymkode: 194ca...952
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #2 Skrevet 14. juli 2023 Hvor lenge siden ferien? Anonymkode: 4bf6a...ed5 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #3 Skrevet 14. juli 2023 Tror jeg hadde testet minst 14 dager siden pilletullet, ventet med å starte neste brett med piller til negativ test. Anonymkode: 4bf6a...ed5 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #4 Skrevet 14. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor lenge siden ferien? Anonymkode: 4bf6a...ed5 Fra 3. juli, så hele forrige uke. Det er vel da trolig etter eggløsning, eller? Da er det jo i så fall en smal sak å avgjøre 😅 -TS Anonymkode: 194ca...952
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå