Gå til innhold

Skjermbeskytter og fingeravtrykk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte meg en Samsung s23. Ordnet med sånn fingeravtrykk på mobil og nettbank. Satt på skjermbeskytter i dag og nå virker ikke fingeravtrykk og jeg får ikke registrert nytt fingeravtrykk. Det blir ikke registrert gjennom skjermbeskytter. Er det bare å droppe beskyttelse da?

Anonymkode: 52b9b...c6e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Men for den skjermbeskytteren du har nå, ja den må du droppe om du vil bruke fingeravtrykk. 

Anonymkode: eac9e...89e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Kjøpte meg en Samsung s23. Ordnet med sånn fingeravtrykk på mobil og nettbank. Satt på skjermbeskytter i dag og nå virker ikke fingeravtrykk og jeg får ikke registrert nytt fingeravtrykk. Det blir ikke registrert gjennom skjermbeskytter. Er det bare å droppe beskyttelse da?

Jeg har samme problem med min Samsung S23+ 

Samsung generelt er skikkelig dårlig på fingeravtrykk. Jeg har vurdert om jeg skal ta av beskyttelsen selv, for det er skikkelig irriterende. 

Anonymkode: 8fc71...91f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Samsung generelt er skikkelig dårlig på fingeravtrykk. Jeg har vurdert om jeg skal ta av beskyttelsen selv, for det er skikkelig irriterende. 

Jeg klarte det. Måtte presse litt hardere. Men det gikk ikke på nettbanken. Litt irriterende ja. Skal ha på beskyttelse ei stund, så får jeg se hva jeg gjør 

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg opplever ingen problemer med fingeravtrykk leseren til samsung så lenge jeg har skjermbeskytter med tynt lag foran sensor.

Bruker ansiktsgjenkjenning istedenfor fingeravtrykk når jeg har andre skjermbeskyttere 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg opplever ingen problemer med fingeravtrykk leseren til samsung så lenge jeg har skjermbeskytter med tynt lag foran sensor.

Bruker ansiktsgjenkjenning istedenfor fingeravtrykk når jeg har andre skjermbeskyttere 

Mulig det er noe galt med den jeg har, for den gjenkjenner ofte ikke ansiktet mitt heller. Jeg lette etter en innstilling for å legge til et ansiktsutrykk til, men tror ikke det finnes.

Jeg leste et tips om å legge til flere fingeravtrykk, men med samme finger også, men har ikke prøvd det enda heller. 

Jeg kjøpte telefonen og skjermbeskytteren samtidig og hun i butikken satte den på for meg, så jeg vet ikke om det er veldig tynt eller hva hun satte på. Jeg bare gikk ut i fra at hun satte på et som var kompatibelt. 

Jeg hadde samme problem med fingeravtrykk på Samsung S10 som jeg hadde før denne. Den kom med skjermbeskytter fra fabrikken så regner med at det skulle være tynt nok i hvert fall, men det også feilet ofte på fingeren. 

Jeg testet ut en Pixel 7A og den var imponerende med fingeravtrykket. Den var kjemperask og tok aldri mer enn ett forsøk. Skulle ønske Samsung hadde det samme. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...