Gjest lumina Skrevet 14. januar 2006 #1 Del Skrevet 14. januar 2006 For en deilig følelse.. Jeg har endelig funnet ut hva jeg VIL med livet mitt... Hva drømmejobben min er? Har noen av dere det slik? Hva er deres drømmejobb???? Jeg vil bli aromaterapaut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 14. januar 2006 #2 Del Skrevet 14. januar 2006 Min drømmejobb er ernæringsfysiolog MEN det blir nok aldri realiteten... Nå er jeg snart ferdig hjelpepleier,og det er ihvertfall IKKE drømmejobben!! Mulig jeg kan komme inne på noe som har med kostholdsveiledning og gjøre... Hva er aromaterapeut forresten?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2006 #3 Del Skrevet 14. januar 2006 Min drøm er å bli arkitekt. Og det skal jeg bli! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. januar 2006 #4 Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) Jeg blir interiørdesigner/arkitekt en gang i fremtiden.Det tok lang tid og en hjelpepleierutdannelse bak meg, før jeg fant ut hva jeg ville. Men det er greit nok det for nå er jeg hvertfall 100% sikker på at valget er riktig Gratulerer så mye Endret 14. januar 2006 av ~Alwa~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 14. januar 2006 #5 Del Skrevet 14. januar 2006 Først og fremst vil jeg si gratulerer! Det er jaggu ikke lett å finne ut hva en vil bli her i livet. Har hatt det sånn selv. Lenge. For meg er nå drømmen å bli bioingeniør. Jeg har Radiograf på en god andreplass. Jeg jobber med å forbedre karakterer for å kunne klare å nå målet mitt. Jeg har også drømt om å bli dyrepleier. Det er vel fremdeles en drøm, men når jeg ser på kravet for å komme inn, antall studieplasser og behovet for dyrepleiere, slo jeg det fra meg. I en jobb som bioingeniør får jeg oppfylt mitt ønske om å hjelpe andre, uten å være for oppi alt. Jeg får tilfredsstilt "forskertrangen", altså det å finne løsninger/svar på spørsmål, og jeg får en spennende jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
c",) Skrevet 14. januar 2006 #6 Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) Er snart ferdig som hjelpepleier, men kunne tenke meg å jobbe som værnepleier. Men da må det mer utdanning til, så inntil videre får jeg være fornøyd. Forresten kjempefint at du endelig har funnet ut hva du vil jobbe med. Gratulerer. Endret 14. januar 2006 av 9kita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2006 #7 Del Skrevet 14. januar 2006 Min drømmejobb er å bli pilot, men det vil nok aldri skje med mindre jeg vinner i lotto. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Isabellas Skrevet 14. januar 2006 #8 Del Skrevet 14. januar 2006 Jeg er hudterapeut/aromaterapeut/makeupartist/negldesigner, men jobber ikke med makeup lengre og liker best å jobbe med negldesign. Min drøm er å drive egen salong. Aromaterapi er kjempeinteressant, men selv kunne jeg aldri klart å stå hele dagen og massere. Eteriske oljer er bra for alt mulig. Bra valg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 14. januar 2006 #9 Del Skrevet 14. januar 2006 Har ikke funnet ut hva jeg vil bli... Kunne også tenke med noe innen hudpleie! Men flott at du har funnet ut hva du vil! Kan tenke meg det er deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. januar 2006 #10 Del Skrevet 14. januar 2006 Jeg må omskoleres og leter fremdeles etter drømmejobben. Det er ikke lett å finne noe du skal trives med de neste 30-40 årene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 14. januar 2006 #11 Del Skrevet 14. januar 2006 Min drøm er å bli psykolog, og det blir jeg snart også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 15. januar 2006 #12 Del Skrevet 15. januar 2006 (endret) Jeg er snart ferdig bioingeniør, og i første omgang vil jeg gjøre nesten hva det skal være for å få jobbe med mikrobiologi eller patologi. Men det jeg i all stillhet går og drømmer om er en jobb på Rettsmedisinsk institutt... Ellers er det tusen andre ting jeg kunne tenke meg å gjøre, men det blir for urealistisk. Rettsmedisinsk vet jeg i hvert fall at jeg har en ørliten sjanse til å få til, jeg utdanner meg i det minste innenfor de riktige fagene. Endret 15. januar 2006 av Virvel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
viren Skrevet 15. januar 2006 #13 Del Skrevet 15. januar 2006 Jeg vil bli advokat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adonia Skrevet 15. januar 2006 #14 Del Skrevet 15. januar 2006 drømmen er å bli lege, og det tror jeg at jeg skal klare.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2006 #15 Del Skrevet 15. januar 2006 Jeg skal bli psykiatrisk sykepleier,går på grunnutdanninga i sykepleie nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 15. januar 2006 #16 Del Skrevet 15. januar 2006 Gratulerer med valget :D Kan tenke meg det er deilig, det er ikke lett å finne ut av hva man skal bli. Jeg har ikke funnet det enda. Men jeg har en jobb jeg trives i nå, så det er ingen hastverk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 15. januar 2006 #17 Del Skrevet 15. januar 2006 Har vært innom en del yrker som jeg ser som aktuelle. Ernæringsfysiolog, lege, ingeniør (byutvikling og urban design). Valget faller sannsynligvis på sistenevnte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Snart medlem* Skrevet 16. januar 2006 #18 Del Skrevet 16. januar 2006 Drømmen er vel musiker, men det kommer jeg ikke til å bli på fulltid Ellers er en litt mer oppnåelig drøm å få jobb i spillindustrien, fortrinnsvis innenfor en lydavdeling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2006 #19 Del Skrevet 16. januar 2006 Gratulerer. Jeg har selv nettopp funnet ut hva drømmejobben min er, og det føles deilig. Jeg skal bli prosjektleder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lumina Skrevet 16. januar 2006 #20 Del Skrevet 16. januar 2006 Ønsker dere alle lykke til med å velge og å stå for valgene Jeg må bare sette i gang, jeg... med en gang, føler jeg... for dette VIL jeg! Må først bestå eksamen i Anatomi, fysiologi og sykdomslære på høyskolenivå før jeg kan begynne med å utdanne meg innen selve aromaterapien.. Jeg gleder meg... etterhvert vil jeg ta flere kurs.. akupunktur f.eks synes jeg er interessant... ååååh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå