Gå til innhold

Hvor mye penger skulle du hatt i bytte mot 4 års fengsel?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye penger skulle hatt for at det skulle være verdt å sone 4 år i lavsikkerhetsfengsel i Norge?

Anonymkode: 72789...f3e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har en nyfødt så det finnes ingen sum.

Anonymkode: 9b9b3...c15

AnonymBruker
Skrevet

10 millioner hadde vært greit for meg.

Anonymkode: 152d6...956

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Finnes ingen sum, hadde ikke gjort det. 

Anonymkode: 94cd0...91c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hvor mye penger skulle hatt for at det skulle være verdt å sone 4 år i lavsikkerhetsfengsel i Norge?

Anonymkode: 72789...f3e

100 millioner skulle jeg hatt. 

Anonymkode: d6e6b...2c7

AnonymBruker
Skrevet

5 millioner. Da kan jeg kjøpe en leilighet i Oslo når jeg kommer ut.

I steden for å spare i 15 år, så sparer jeg bare i 4. Man har 0 utgifter i fengsel, så alt er ren profitt.

Anonymkode: bcbe7...17a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mister 4 år med barna? Hadde ikke kunnet fått nok penger. 

Anonymkode: 2b6e7...23e

AnonymBruker
Skrevet

Tenker at rundt 30-40m hadde gjort susen.

Anonymkode: 17dfd...5d9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er fattig uføretrygdet og halvveis sengeliggende. Så for meg hadde ikke et fengselsopphold vært den store forandringen. Så jeg kunne godt gjort det for noen hundretusen.

Anonymkode: 8f0b7...fea

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

I steden for å spare i 15 år, så sparer jeg bare i 4. Man har 0 utgifter i fengsel, så alt er ren profitt.

Hvordan er regnestykket ditt? Du mister jo jobben og lønna di når du soner. Og man har utgifter i fengsel til mat og personlige hygieneprodukter og klær som som oftest overstiger de 30 kronene om dagen man tjener på å spikre paller der inne. 

Anonymkode: 983a7...df3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Finnes ikke noe beløp som jeg hadde gjort dette for. Jeg har små barn, rykte og karrieren min hadde vært ødelagt. 

Anonymkode: 455f7...5bb

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvordan er regnestykket ditt? Du mister jo jobben og lønna di når du soner. Og man har utgifter i fengsel til mat og personlige hygieneprodukter og klær som som oftest overstiger de 30 kronene om dagen man tjener på å spikre paller der inne. 

Anonymkode: 983a7...df3

Mister lønna, men mister også utgiftene. Jeg går omtrent i null hver måned fra før. Så det er som å ha 1.250.000 i lønn og 0 i utgift. For meg er det verdt det.

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du kan kjøpe en leilighet på 25 kvm Oslo for fem millioner. Ambisjonene dine er for små. Hvis man først skal fantasere, så ta i.

Blir som å ønske å vinne 100 000 i Lotto istedenfor 100 millioner. Hva er vitsen?

Og du mister lønnsinntekt og pensjonssparing og får drittjobber etterpå.

Endret av Rotemor
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Just now, Rotemor said:

Du kan kjøpe en leilighet på 25 kvm Oslo for fem millioner. Ambisjonene dine er for små. Hvis man først skal fantasere, så ta i.

Blir som å ønske å vinne 100 000 i Lotto istedenfor 100 millioner. Hva er vitsen?

Fordi tråden handler om det minste beløpet man er villig til å gå i fengsel for.

Vil selvsagt heller ha 5 milliarder, men det holder med 5 millioner.

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Fordi tråden handler om det minste beløpet man er villig til å gå i fengsel for.

Vil selvsagt heller ha 5 milliarder, men det holder med 5 millioner.

Ok. Jeg er sjokkert over at noen er villig til nærmest å gå i 0. (Som det er i det lenge løp)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, Rotemor said:

Ok. Jeg er sjokkert over at noen er villig til nærmest å gå i 0. (Som det er i det lenge løp)

Vennligst forklar hvordan det er å gi i null og komme ut etter 4 år med 5 millioner på konto.

Hadde jeg jobbet i 4 år, med alle utgiftene livet utenfor fengsel bringer med seg, hadde jeg hatt mye mindre enn 5 millioner på konto.

AnonymBruker
Skrevet

Tidligere i livet, minst 20 mill -akkurat nå er ingen sum er høy nok. Men, om kanskje ti-tjue år da hadde jeg vært villig igjen.

Anonymkode: 13ee6...10e

AnonymBruker
Skrevet

Tja. Nå har jeg to små barn, og ingen sum er stor nok når det gjelder å miste 4 år av deres liv. 

Jeg hadde vært billigere da jeg var barnløs i begynnelsen av 20-årene. Si 20 millioner, 5 mill for hvert år, så hadde jeg nok gått for det. 

Anonymkode: bf927...4cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...