AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #1 Skrevet 14. juli 2023 Vi begge nærmer oss 40. Hun kan gå med magetopp hvor en synlig gstreng er dratt opp og hun kan gå med korte sportstopper hvor underdelen av brystene nesten helt opp til brystvorta henger ut. Det blir veldig mye kropp og her om dagen var det et ektepar på butikken som kommenterte dongerijeansen hennes negativt, rumpeballene stakk ut fordi den var så kort. Hun skal også hele tiden gå i skyhøye kilehælsko som gjør at vi må gå ekstremt sakte og hun vingler rundt på de. En gang måtte jeg bære henne på ryggen fordi hun ble sliten av å gå på de. Alt i alt synes jeg det er kjipt og ubehagelig å gå med henne pga blikkene og at folk kommenterer. Men hvordan kan jeg si dette til henne uten at hun blir fornærmet? Er det frekt å spørre om hun kan ta på noen lave sko sånn at jeg slipper å gå i sneglefart? Anonymkode: 8fe9e...9b8
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #2 Skrevet 14. juli 2023 Jeg vil mene lave sko er innafor. Prøv å ta henne med på en tur der hun må bruke fornuftige sko. Høres ut som damen trenger variasjon... Anonymkode: 07d5a...19b
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #3 Skrevet 14. juli 2023 Jeg hadde vel aldri valgt en partner med sånn harry stil i utgangspunktet. Det hadde bare blitt en irritasjon fra morra til kveld Anonymkode: 8785b...29c 6
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #4 Skrevet 14. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er det frekt å spørre om hun kan ta på noen lave sko sånn at jeg slipper å gå i sneglefart? Nei. Eventuelt ha et par med i veska. Når det går utover deg og ryggen din, er det innafor å gi beskjed. Anonymkode: b5158...d2a
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #5 Skrevet 14. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei. Eventuelt ha et par med i veska. Når det går utover deg og ryggen din, er det innafor å gi beskjed. Anonymkode: b5158...d2a Var det jeg tenkte å si til ts og. Det som går utover deg kan du si fra , resten må du bare akseptere. Er det venninne eller partner forresten? Anonymkode: 88780...b91
jukkapalme Skrevet 14. juli 2023 #6 Skrevet 14. juli 2023 Huff, hun hørtes harry ut. Skjønner godt at du blir ubekvem og flau, spesielt pga alle blikkene. Helt greit å gå med umoderne og slaskete klær om man vil det (hadde ikke brydd meg selv om jeg ikke bruker det selv), men ett sted går grensa, altså. Kropp på utstilling på den måten er blodharry og tacky uansett alder. Og synlig g-streng, henger hun fast i 2001? 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #7 Skrevet 14. juli 2023 Jeg tror hun har blitt litt blind på seg selv. Kanskje du bare skal hoppe i det og si det som det er. Si at du synes hun er fin og alt sånt, men at du synes hun er finere i litt mer classy lengde på shorts/skjørt og topper. Hun kan fremdeles gå med korte skjørt og shortser, men midt på låret eller bittelitt lenger er mer classy men likevel hot. Finn noen bilder av noen fine outfits som du tror hun hadde blitt fin i og vis henne. Hvis det blir rabalder, så har du iallfall sagt fra. Det er mulig hun ser det fra din side etter å ha tenkt seg litt om. Når det gjelder sko, så finnes det mange fine sandaler så her ville jeg tatt med i vesken som noen andre skriver lenger oppe. Anonymkode: a439d...48f 1
Maskinfører Skrevet 15. juli 2023 #8 Skrevet 15. juli 2023 mhm høres ikke ut som noen bra klestil detta er det veninne/samboer/kjæreste ? 😀
Perle Skrevet 15. juli 2023 #9 Skrevet 15. juli 2023 Off, var dette det beste kom opp med? #Sommerferietrolling
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå