AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #1 Skrevet 14. juli 2023 Jeg er k37, han m40, datet i 5 uker, i morgen er det endelig overnatting og jeg skal til han. Vi har ikke hatt sex, men noe sengekos ved tidligere overnatting. Men hvor frempå er det greit at jeg er? 😅 Er det overkill om jeg leder han rett inn på soverommet og vi får unda første runde med en gang? Eller burde jeg ha en mer romantisk approach der jeg venter til vi skal legge oss? Vi skal bare være hjemme, lage mat, se en film, kose 😇 Hva tenker dere menn er passende? Vi er veldig forelsket og interessert i langvarig forhold. Anonymkode: 0a9a5...406
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #3 Skrevet 14. juli 2023 Han vil garantert bli positivt overrasket om du drar han inn på soverommet med en gang, at du viser tydelig du vil ha han, med mindre han er veldig religiøs da Anonymkode: 53fef...b4a 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #5 Skrevet 14. juli 2023 Rotemor skrev (1 minutt siden): Hvorfor planlegge dette? Kanskje jeg er en person som liker å tenke å gruble litt i forkant 😇 jeg vil ikke fremstå for aggressiv eller kun ute etter sex. Anonymkode: 0a9a5...406
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #6 Skrevet 14. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han vil garantert bli positivt overrasket om du drar han inn på soverommet med en gang, at du viser tydelig du vil ha han, med mindre han er veldig religiøs da Anonymkode: 53fef...b4a Jeg vil absolutt han skal føle seg begjært! For jeg har så utrolig lyst på han. Om jeg velger denne taktikken lurer jeg på å dukke opp i kjole og truseløs 😉 der jeg lar han føre en hånd mellom beina mine og bli positivt overrasket. Anonymkode: 0a9a5...406 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #7 Skrevet 14. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kanskje jeg er en person som liker å tenke å gruble litt i forkant 😇 jeg vil ikke fremstå for aggressiv eller kun ute etter sex. Anonymkode: 0a9a5...406 Etter ti min tror jeg du vet ganske nøyaktig hvordan du skal gripe det an Du kan gruble, tenke og fantasere, men det som skjer, det skjer. Har til gode å møte en eneste mann som ikke setter pris på litt action fra damen sin side Anonymkode: a607a...7b6
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #8 Skrevet 14. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg vil absolutt han skal føle seg begjært! For jeg har så utrolig lyst på han. Om jeg velger denne taktikken lurer jeg på å dukke opp i kjole og truseløs 😉 der jeg lar han føre en hånd mellom beina mine og bli positivt overrasket. Anonymkode: 0a9a5...406 😍 Igjen, ingen menn jeg har møtt hadde satt seg på bakbeina her. Anonymkode: a607a...7b6 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #9 Skrevet 14. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kanskje jeg er en person som liker å tenke å gruble litt i forkant 😇 jeg vil ikke fremstå for aggressiv eller kun ute etter sex. Anonymkode: 0a9a5...406 Etter 5 uker viser dere vel begge at dere ikke er bare ute etter sex 🙂 La det skje naturlig. Om dere kliner og tar på hverandre når dere møtes er veien til soverommet kort. Det er vanskelig å skulle planlegge. Lykke til 🙂 Anonymkode: 04978...9fc 1
Rotemor Skrevet 14. juli 2023 #10 Skrevet 14. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kanskje jeg er en person som liker å tenke å gruble litt i forkant 😇 jeg vil ikke fremstå for aggressiv eller kun ute etter sex. Anonymkode: 0a9a5...406 Aggressiv er veldig spesielt. Normalt så kysser man og så går det sin gang…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #11 Skrevet 14. juli 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Kanskje jeg er en person som liker å tenke å gruble litt i forkant 😇 jeg vil ikke fremstå for aggressiv eller kun ute etter sex. Anonymkode: 0a9a5...406 Tror ingen mann i verdenshistorien har hatt et problem med kvinner som ønsker sex under date. Anonymkode: 7d0c0...f5c 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #12 Skrevet 14. juli 2023 Håper du ikke blir dumpet etter sex. Mange menn kan si de søker et forhold kun for å få sex, de eldre også. Og de kan vente ganske lenge og spille seriøse. Om du blir dumpet så betyr ikke det at sexen var dårlig, fordi det blir bedre med tiden. Men da vet du hva han var ute etter. ❤️si ifra gjerne om hvordan det går. Lykke til. jeg datet også en eldre mann, som latet som at han var seriøs. Men spilte kun falsk. Ble sur en gang jeg ikke ville ha sex, ble nærmere truende. Anonymkode: 77013...d4f 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #13 Skrevet 14. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han vil garantert bli positivt overrasket om du drar han inn på soverommet med en gang, at du viser tydelig du vil ha han, med mindre han er veldig religiøs da Anonymkode: 53fef...b4a Jeg gjorde dette sist, og kan bekrefte at det var suksess 😊 Anonymkode: d6433...add
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #14 Skrevet 14. juli 2023 Ta det gradvis, etter min erfaring blir man fuckzoned om man er for seksuell for da ser de plutselig ikke på deg som kjæreste emne lenger Anonymkode: 990c9...e42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå