Lourdes Skrevet 14. januar 2006 #1 Skrevet 14. januar 2006 Fulgte bruksanvisningen og satt den sammen steg for steg jeg, men så plutselig leste jeg "Når testsymbolet vises, tar du den med én gang." Da ble jeg veldig stresset og løp rett inn på do for å ta den med én gang Dermed fikk jeg jo ikke lest bruksanvisningen ferdig og studert bildene. Etter jeg hadde utført testen, ventet jeg spent på resultatet. Testsymbolet skulle blinke etter 20-30 sekunder. Og jeg ventet og ventet. 30 sekunder ble litt lenge syntes jeg og ingenting skjedde. Så da plukket jeg opp bruksanvisningen igjen og begynte å lete etter forklaring. Joda, jeg hadde ikke tatt av hylsen som satt på testpinnen Men så var det jo sånn at man ikke skulle ta ut pinnen før testen var gjennomført. Jeg hadde jo ikke begynt testen ennå jeg da egentlig. Sjekket testfeltet og det var ikke fuktet i hele tatt. Bestemte meg for å ta ut testen likevel. Da begynte det og blinke. Igjen måtte jeg frem med bruksanvisningen og lete meg frem til riktig forklaring på feilsymbolet og hva som skjedde videre. Alt i alt, ble det mye styr. Og jeg må nå vente en stund med å ta den på nytt. For det første må jeg vente 30 minutter på at testen skal bli klar igjen. Og i tillegg må jeg jo ikke tisse i det hele tatt og man skulle ikke drikke spesielt mye før man tok testen. Argh.. Og jeg som var så spent. Hadde første dag i siste mens den 11 desember. Så da skulle jeg vel ha hatt den nå? Huff huff. Ville bare advare dere som er like klønete som meg. Har tatt vanlige tester før, men tenkte at denne sikkert var kjekk.
Sam Skrevet 15. januar 2006 #2 Skrevet 15. januar 2006 Heisann Det er en fin regel og alltid lese HELE bruksanvisningen før du begynner. Les den et par ganger om nødvendig, og tenk deg prosedyren i hodet. Da slipper du flere overraskelser som denne:) Lykke til med prøvingen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå