Gjest Jeanette Skrevet 13. november 2002 #21 Del Skrevet 13. november 2002 Hei! jeg bruker myke røde skinnhansker, er kjempedeilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. november 2002 #22 Del Skrevet 15. november 2002 Hm, trodde jeg hadde kjøpt det riktige i helgen helt til jeg kom hjem. Og oppdaget at jeg hadde kjøpt vinylhansker :oops: . Hvor får man kjøpt latex-hansker? Maiken Du får kjøpt dem på apoteket.Sør etter glads hansker.Finnes både i latex og vinyl.Lykke til!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 15. november 2002 #23 Del Skrevet 15. november 2002 Takker og bukker (Maxbo ble jo da feil sted. Lærer så lenge man lever) Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beauty Skrevet 15. november 2002 #24 Del Skrevet 15. november 2002 Jeg er helt fasinert av operasjonshansker.Blir kjempevåt i trusa mi hvis jeg ser et bilde eller en reportasje på tv av en operasjon hvor man ser hendene til kirurgen.De lange tynne latexhanskene gjør meg bare helt kjempe kåt.Jeg har lett mange plasser men ikke funnet et sted som selger slike.Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i slike?Blir kjempe glad hvis noen kan gi meg et tips om det.Hadde bare vært helt herlig å se mannen min i slike. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest henrik Skrevet 15. november 2002 #25 Del Skrevet 15. november 2002 ikke olje, testa det i går, det funka-litt kinki og kult. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bipbop Skrevet 20. november 2002 #26 Del Skrevet 20. november 2002 Hanskene får kjøpt på butikker som selger medisinsk utstyr/sykepleieartikler og apotek. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bipbop Skrevet 20. november 2002 #27 Del Skrevet 20. november 2002 Hanskene får kjøpt på butikker som selger medisinsk utstyr/sykepleieartikler og apotek. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. november 2002 #28 Del Skrevet 24. november 2002 Jeg synes de gule oppvaskhanskene er deilige jeg.Pleier å ta på meg slike og litt salo på tissen.da runker jeg som faen.he he he jævlig deilig asså!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ylvalin Skrevet 24. november 2002 #29 Del Skrevet 24. november 2002 Jeg synes de gule oppvaskhanskene er deilige jeg.Pleier å ta på meg slike og litt salo på tissen.da runker jeg som faen.he he he jævlig deilig asså!!! Det neste blir vel at noen bruker oppvaskbørsten et sted den definitivt ikke har noe å gjøre... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hanskemann Skrevet 24. november 2002 #30 Del Skrevet 24. november 2002 Det neste blir vel at noen bruker oppvaskbørsten et sted den definitivt ikke har noe å gjøre... :o :D :D jeg bruker også oppvaskhansker,salo og oppvaskbørste til å stimulere pungen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. desember 2002 #31 Del Skrevet 3. desember 2002 Jeg venter på flere gode råd om latexhansker!Synes dette høres veldig spennende ut!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helga Skrevet 5. desember 2002 #32 Del Skrevet 5. desember 2002 :D Jeg er kjempe fan av doktor sex og latexhansker.KJEMPEHERLIG!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. desember 2002 #33 Del Skrevet 5. desember 2002 Så populært det har blitt å diskutere latexhansker da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå