Gå til innhold

latexhansker

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg er en dame på 30+ som tenner på latexhansker.Det beste jeg vet er når jeg tar på på meg et par hvite latexhansker(doktorhansker) og runker staken til mannen min.Han elsker det!Er det flere som tenner på slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

jJeg liker faktisk hansker!liker bedre de lange operasjonshanskene.er det noen som vet hvor man får tak i det???????HÅPER NOEN VET DET!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jJeg liker faktisk hansker!liker bedre de lange operasjonshanskene.er det noen som vet hvor man får tak i det???????HÅPER NOEN VET DET!!!!!!

Binders eller andre storhusholdnings sjapper eller butikker med medisinsk utstyr, vel!

Jeg for min del har fått nok av ekle latexhansker og vriene vinylhansker i jobbsammenheng. Det siste jeg tenker på når jeg har på meg disse er sex :roll:

Men lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg og mannen min begynte å få et litt labert sex liv.Så fant vi på å prøve latexhansker i sex livet vårt. Vi har aldri hatt så bra sex.DETTE ANBEFALER JEG ANDRE Å PRØVE! :kul:

Jeg har også anskaffet meg et sykesøster antrekk.Så leker vi og koser oss.Hilsen en dame som har prøvd det meste :briller:

Ønsker tilbakemelding om flere har opplevd det samme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, fikk ihvertfall en ide :wink:

Skal prøve engang. Men "lugger" ikke dette i huden? Brukes olje eller no'sånt?

Synes ellers lange selskapshansker er stilig. Med perlearmbånd og annet dill og dall. Han liker synet, og synes dette er en sånn ultrafeminin greie.

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo...*ekko ekko*

Nå har jeg vært på KG en stund, og sett sinnsykt mange innlegg av sånne latex-eksperter. Kan en av disse svare på om det skal brukes olje eller no'sånt i kombi med sånne hansker?

Latex-amatør-Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til Maiken: Jeg er ingen latexekspert, men tipper det kan være ganske bra :D Tipper også det kan bli best med litt olje osv., men det er vel bare å prøve ut det :kul: Lykke til :kul:

Mogens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Latexboy

Jeg er en erfaren bruker av latex hansker i sex sammenheng.Man må bruke masse glide krem slik at hanskene blir kjempeglatte og da er det bare å sette i gang.Må bare prøves.LYKKE TIL ALLE SAMMEN!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm, trodde jeg hadde kjøpt det riktige i helgen helt til jeg kom hjem. Og oppdaget at jeg hadde kjøpt vinylhansker :oops: . Hvor får man kjøpt latex-hansker?

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med en lege som samboer er ikke latexhansker det beste trixet for å få en vellykket hyrdestund her i huset. Alle sånne lege - sykepleier - pasientleker fenger lite. Men jeg har en latexkjole ett eller annet sted, kanskje jeg skal finne frem den... :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...