Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er gravid i uke 5. Men hadde samleie igår kveld  og blødde litt etterpå.  Men idag blør jeg enda mer etter å ha vært på do å gjort nr 2. Jeg blødde ingenting når jeg var på do første gang å tissa. Kommer ingenting på bindet,  kunn når jeg tørker meg. Nå 1t etterpå Kommer det bare litt brunt.  

Var hos fastlegen og tok blodprøver idag.  Spurte han mannlige sykepleieren om jeg kunne sette opp ny time nå på mandag for å se om den stiger. Fikk som svar at det kunn trengtes denne blodprøven,  prøvde å si at vi må jo ha bekrefta om den stiger eller synker. Men han forstod ikke hva jeg mente og jeg ga meg. Ringer heller på mandag og spørr.  

Men noen som har opplevd å blø så lenge etter samleie?

Anonymkode: 9f30e...854

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er du sikker du blør fra skjeden og ikke bak? Siden du nevner du bare blødde når du gjorde nr 2. Vi fikk heller ikke bekreftet at hcg stiger :) Bare at det er forhøyet og innenfor riktig verdi. 

Anonymkode: 50a77...266

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Er du sikker du blør fra skjeden og ikke bak? Siden du nevner du bare blødde når du gjorde nr 2. Vi fikk heller ikke bekreftet at hcg stiger :) Bare at det er forhøyet og innenfor riktig verdi. 

100% sikker.  Jeg trodde først det var fra feil hull. Men det var fra skjeden. Har sjekket.  

AnonymBruker
Skrevet

Oppdatering, jeg mista..

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Oppdatering, jeg mista..

Leit å høre ♥️

AnonymBruker
Skrevet

❤️❤️❤️

Anonymkode: 4005f...7b0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Oppdatering, jeg mista..

Så leit 😞 hvordan vet du det med sikkerhet? Uke 5 og blør her og 😞

Anonymkode: f8311...9bb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så leit 😞 hvordan vet du det med sikkerhet? Uke 5 og blør her og 😞

Ventet 6t på å tisse, tok en g-test som viste veeeldig svak strek. Gikk fra "gravid 2-3." Til bare en svak strek på 5-6 dager. 😔💔 ånei, håper ikke du er like uheldige som oss. 😔❤️ symptomene har forsvunnet dag for dag også. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ventet 6t på å tisse, tok en g-test som viste veeeldig svak strek. Gikk fra "gravid 2-3." Til bare en svak strek på 5-6 dager. 😔💔 ånei, håper ikke du er like uheldige som oss. 😔❤️ symptomene har forsvunnet dag for dag også. 

💔huff så leit 😞 har du blødd mer? Hatt smerter? Håper du blir gravid raskt igjen, selv om det er en mager trøst her og nå🥺

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

💔huff så leit 😞 har du blødd mer? Hatt smerter? Håper du blir gravid raskt igjen, selv om det er en mager trøst her og nå🥺

Ja, blødde en del igår kveld, hadde også kramper i magen som kom og gikk før blødningene kom for fullt. Men det har roet seg ned nå. Vi var på pp8 uten en eneste en mnd som gikk. Så krysser fingrene for at det går fint å bli gravid igjen. 🤞🏻 hvordan går det med deg og blødningene nå?🥺❤️

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...