Korsihalsen Skrevet 14. juli 2023 #1 Del Skrevet 14. juli 2023 Kan jeg lure inn et smart klokke spørsmål og spørre om noen vet om en smartklokke, som ikke er samsung (dårlig batteri), ikke apple (for passer ikke til min android), men som har gps og streamer, ja STREAMER spotify, ikke at man kan laste ned musikk til klokka, fordi jeg liker å høre på ny musikk når jeg går meg en tur 😊 Og så synes jeg at klokka skal kunne vare i minst noen dager mens jeg hører på musikk i Norges fine natur mens jeg piller av meg flått på veien hjem 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fountaine Skrevet 14. juli 2023 #2 Del Skrevet 14. juli 2023 Fitbit, Garmin, Huawei. F.eks denne: https://www.komplett.no/product/1192395/mobiler-klokker/smartklokker/fitbit-charge-5-36mm-gps-sortgrafitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise Baki Skrevet 26. juli 2023 #3 Del Skrevet 26. juli 2023 (endret) Basert på kriteriene du oppga vil jeg anbefale at du ser nærmere på Fitbit Versa-serien av smartklokker. Fitbit Versa-smartklokker er kompatible med Android-smarttelefoner og tilbyr innebygd GPS for å spore utendørsaktiviteter som gåturer i Norges vakre natur. De har også en Spotify-app som lar deg strømme musikk direkte fra klokken mens den er koblet til smarttelefonen din. På denne måten kan du høre på ny musikk under gåturene dine. For noen dager siden kjøpte jeg en smartklokke/treningsklokke fra Soldfy.no. Jeg ser at de har mange forskjellige merker som Fitbit, Huawei, Xiaomi, Amazfit, Garmin og flere. Her er lenken, håper den fungerer for deg: samsung smartklokke, huawei klokke, apple smartklokke, amazfit klokke, sportsklokke dame, fitbit klokke, denver smartklokke, xiaomi smartklokke Endret 6. oktober 2023 av Elise Baki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noah Nordli Skrevet 6. oktober 2023 #4 Del Skrevet 6. oktober 2023 On 7/26/2023 at 12:39 PM, Elise Baki said: Based on the criteria you provided, I would recommend that you look into the Fitbit Versa line of smartwatches. Fitbit Versa smartwatches are compatible with Android smartphones and offer built-in GPS to track outdoor activities such as walks in Norway's beautiful countryside. They also have a Spotify app that lets you stream music directly from the watch while it's connected to your smartphone. This way you can listen to new music during your walks. A few days ago I bought a smart watch/training watch from Soldfy.no. I see they have many different brands like Fitbit, Huawei, Xiaomi, Amazfit, Garmin and more. Here is the link, hope it works for you: samsung smart watch , huawei watch , apple smart watch , amazfit watch , sports watch ladies , fitbit watch , denver smart watch , xiaomi smart watch Jeg vil anbefale Fitbit sine smartklokker, spesielt Versa 3 og Versa 2 modellene, som støtter Spotify. Disse enhetene tilbyr utmerkede funksjoner for treningsregistrering i tillegg til muligheten for å strømme musikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå