Gå til innhold

Tror jeg har blitt ghostet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ble sammen med en fyr i mars -23. Vi har felles interesser, trivdes sammen og pga jobb/unger ble det til at jeg kjapt var hos han annenhver uke. Vi har vært ute, jeg har truffet flere av vennene hans med partnere, truffet datteren hans og faren flere ganger.

Saken er at jeg dro fra han søndag 2. juli etter å ha vært der en uke. Hørte ikke noe fra han før på tirsdag 4. juli da jeg sendte en melding å spurte om alt var ok. Svar: Ja.

Hørte ikke noe mer før jeg sendte ny melding lørdag 8. juli. Svar: Nei.

Fikk så en snap på søndagen av at han var på kino med ungene.

Jeg hadde bursdag mandag 10. juli og hørte ikke noe hele dagen. Planen var jeg skulle være hos han denne helga da han får besøk av kompiser med partnere og det er planlagt hyggelig samvær, god mat og god drikke. 

Jeg drar ikke til han etter jobb i dag siden jeg ikke har hørt noe fra han. Antar at han har dumpet meg og ikke er tøff nok til å si det. Velger den feige veien med ghosting. 

Kan legge til at han er 58 år og har hatt noen få forhold etter at han ble skilt for 12 år siden.

Anonymkode: db6d4...5ee

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg antar at han dukker opp igjen som om ingenting har skjedd, selvsentrert som sånne menn er. At han bare har tenkt på seg selv og ikke følt behov for å kontakte deg og ikke ser problemet med det fra din side. Om han har vært utro i mellomtiden er umulig å vite men kan være en forklaring på at han ikke har følt behov for deg men kan også være andre ting. Uansett så er jo ikke dette sånn et forhold skal være, et forhold er ikke bare å HA en partner, man skal også være en partner. Det er ikke han. Så når han tar kontakt igjen bare si fra at dette forholdet her ikke funker for deg lenger og du ikke ønsker mere kontakt. Da går du ut av det på best mulig måte for deg og slipper å ta til takke med smuler, og han får lære at han får holde seg unna damer når han ikke gidder å være en god partner. 

Veldig frustrerende og vond måte å bli behandlet på, ikke finn deg i det. Ikke gi han den oppmerksomheten nå ved å kjempe for han og kjefte på han, finn din stolthet og tenk "Neivel,han prioriterer meg ikke, da får han igjen med samme mynt og han skal ikke få en tanke fra meg heller!" 

For en dust han er!

Anonymkode: 2f55b...ce5

Skrevet

Takker for fornuftig svar. Har tenkt mye det samme som du skriver. Kommer til å slette han på SoMe, men "problemet" er at siden vi har felles interesser, så vil jeg se han stadig vekk i forbindelse fritidsaktiviteter/samme miljø/omgås mye samme folka.

Jaja, skal nok takle det og. 

AnonymBruker
Skrevet

Kom det fra klar himmel eller merket du noe den uka du var der?

Anonymkode: dd112...033

AnonymBruker
Skrevet
Janina1 skrev (5 minutter siden):

Takker for fornuftig svar. Har tenkt mye det samme som du skriver. Kommer til å slette han på SoMe, men "problemet" er at siden vi har felles interesser, så vil jeg se han stadig vekk i forbindelse fritidsaktiviteter/samme miljø/omgås mye samme folka.

Jaja, skal nok takle det og. 

Da hadde jeg faktisk holdt meg unna disse aktivitetene en god stund, latt som at du hadde andre ting å gjøre, bedre folk å være med. Latt båndet med han dø helt ut i sanden før du dukket opp igjen og kunne forholde deg til han som en fremmed/perifer bekjent uten at det ble barnslig. 

Om dere møtes tilfeldig om en uke eller tre vil det være veldig kleint, han kan late som ingenting er galt og du blir usikker på hvor dere står og hvordan forholde seg til det, du kan få lyst til å kjefte, du kan få lyst til å ignorere,  du kan få lyst til å imponere eller få lyst til at han skal prate med deg og unnskylde seg. Det blir mere rot og følelser i det siden det er midt i en fase hvor du naturlig nok er usikker på alt og hva som skjedde og hvorfor.  Mens om du klarer å utsette det til fire måneder så er det ingen tvil om at forholdet er over og at han ghostet og du har gått videre og er på et mer avklart sted som gjør at det å møtes tilfeldig igjen ikke er like krevende og usikkert som det hadde vært i en mer usikker fase. 

Anonymkode: 2f55b...ce5

AnonymBruker
Skrevet

Da du fikk svaret «nei» 8. juli, på om alt var ok, sendte du oppfølgingsspørsmål han ikke svarte på da??

Anonymkode: f0d24...6c1

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge har det vanligvis gått mellom kontakt når du ikke har vært hos han?

Anonymkode: fa3cc...117

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...