AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #1 Del Skrevet 14. juli 2023 Har vært prøver i over 3 år. Har ikke syklus av meg selv, må ha Letrozol. Var hos privat gyn som satte meg på p-piller for å «fikse» syklusen. Hun sa jeg skulle begynne igjen på Letrozol når jeg får mensen etter å ha sluttet på pillene. Jeg sa at jeg ikke kommer til å få mensen, men jo, det skulle jeg få. Nå er det 6 dager siden jeg tok siste pille. Hvor lenge skal jeg vente på mensen før jeg tar kontakt med klinikken igjen? Er jo 99% sikker på at jeg ikke kommer til å få det.. Anonymkode: 86143...4ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bovina sancta Skrevet 14. juli 2023 #2 Del Skrevet 14. juli 2023 Jeg ville gitt det 2-3 måneder etter siste pille. Det er ikke uvanlig at det går såpass med tid, også hos folk uten syklusproblemer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 14. juli 2023 #3 Del Skrevet 14. juli 2023 Rart at du ble satt på p piller...dette vil jo bare klusse til hormoner..oh du vil jo ikke få "mens" og stabil syklus etter du slutter på p piller. Du burde fått provera... dette gir deg falsk mens ..og da begynner du på letzerol dag 3-7 av mens 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #4 Del Skrevet 14. juli 2023 Sofakona skrev (På 14.7.2023 den 9.26): Rart at du ble satt på p piller...dette vil jo bare klusse til hormoner..oh du vil jo ikke få "mens" og stabil syklus etter du slutter på p piller. Du burde fått provera... dette gir deg falsk mens ..og da begynner du på letzerol dag 3-7 av mens Ekspander Jeg har ikke syklus av meg selv, og måtte ha styrt syklus sist IvF-forsøk. Fikk da p-piller får å få en «mens»/bortfallsblødning. Så ikke veldig uvanlig å få det selv om man ikke har syklus på egenhånd Anonymkode: 752ca...2b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 14. juli 2023 #5 Del Skrevet 14. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 14.7.2023 den 16.27): Jeg har ikke syklus av meg selv, og måtte ha styrt syklus sist IvF-forsøk. Fikk da p-piller får å få en «mens»/bortfallsblødning. Så ikke veldig uvanlig å få det selv om man ikke har syklus på egenhånd Anonymkode: 752ca...2b5 Ekspander Skjønner..jeg har pcos og hadde ikke noe syklus...men ble aldri satt på prevensjon..bare provera 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #6 Del Skrevet 14. juli 2023 Bovina sancta skrev (På 14.7.2023 den 7.17): Jeg ville gitt det 2-3 måneder etter siste pille. Det er ikke uvanlig at det går såpass med tid, også hos folk uten syklusproblemer. Ekspander Det er uaktuelt når jeg vet at jeg uansett ikke får mensen av meg selv. Som nevnt vært prøver i over 3 år og da utsetter jeg ikke prosessen enda lenger. Gyn mente mens ville komme samme dag som jeg sluttet på pillene (gikk kun på pillene 1 mnd). Får ringe på mandag å be om Provera som jeg har måtte få tidligere. Anonymkode: 86143...4ea 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bovina sancta Skrevet 14. juli 2023 #7 Del Skrevet 14. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 14.7.2023 den 20.23): Det er uaktuelt når jeg vet at jeg uansett ikke får mensen av meg selv. Som nevnt vært prøver i over 3 år og da utsetter jeg ikke prosessen enda lenger. Gyn mente mens ville komme samme dag som jeg sluttet på pillene (gikk kun på pillene 1 mnd). Får ringe på mandag å be om Provera som jeg har måtte få tidligere. Anonymkode: 86143...4ea Ekspander Ja du gjør selvsagt akkurat som du selv ønsker. Jeg svarte bare hva som er vanlig 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #8 Del Skrevet 17. juli 2023 Gi kroppen et par måneder. 6 dager er ingenting. Kan godt hende siste pilledag er første dag i syklusen. Da er du ike en gang ved EL på dag 6. Anonymkode: 9c9db...7b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #9 Del Skrevet 17. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 17.7.2023 den 6.25): Gi kroppen et par måneder. 6 dager er ingenting. Kan godt hende siste pilledag er første dag i syklusen. Da er du ike en gang ved EL på dag 6. Anonymkode: 9c9db...7b4 Ekspander Derfor jeg spør er fordi gyn sa at mens vil komme rett etter jeg har tatt siste pille. Anonymkode: 86143...4ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bovina sancta Skrevet 17. juli 2023 #10 Del Skrevet 17. juli 2023 Gynekologen vet noe vi ikke vet. Hør med gynekologen. Krysser fingrene for deg ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 17. juli 2023 #11 Del Skrevet 17. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 17.7.2023 den 7.17): Derfor jeg spør er fordi gyn sa at mens vil komme rett etter jeg har tatt siste pille. Anonymkode: 86143...4ea Ekspander Kansje om du tok siste "pille" og skulle begynne på sukker piller? Slik at du skulle fått "mens" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå