AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #41 Del Skrevet 14. juli 2023 Drizzt skrev (1 time siden): Det ER stive priser. Og det ER Beckmann som har de ''beste'' sekkene, dvs mest ergonomiske. Det er som med alt annet altfor lite utvalg i norske butikker og det presser prisene opp. Jeg ser ofte tilbud på sekker, men ikke i høysesongen som er nå. Besteforeldre kan kjøpe sekk til den som er ny på skolen (førsteklassing?) og så venter de andre 2 til høsten når det pleier å være tilbud og rabatt. Nei beckmann er ikke alene om det sltså, Bergans har like gode Anonymkode: 72d7e...1de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #42 Del Skrevet 14. juli 2023 Kjøpt fine sekker på finn.no til mine 👍 Anonymkode: 30547...775 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #43 Del Skrevet 14. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei beckmann er ikke alene om det sltså, Bergans har like gode Anonymkode: 72d7e...1de Men koster de mindre? Bergans er jo er dyrt merke 🤷🏻♀️ Anonymkode: 2a758...d64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #44 Del Skrevet 14. juli 2023 Finn.no og gjenbruksbutikker har masse pent brukte skolesekker. Ta en runde der å se! Det trenger ikke se ut som dere er "fattige", dere kunne jo like godt ha arvet det feks. Eldste datteren min fikk velge mellom ny ransel eller overta søskenbarnets pent brukte, og hun ville heller ha den brukte fordi det var kult å endelig være stor jente, samme som kusinen sin 🙂 Anonymkode: 7be8e...374 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #45 Del Skrevet 14. juli 2023 Finn, tise ol. Masse fine brukt. ☺️ Arv er også fint. Anonymkode: ab2a3...95c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 14. juli 2023 #46 Del Skrevet 14. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hei! Skal kjøpe skolesekk til tre barn. Det er så stive priser! Og Beckmann er det ene gode merket?? Iallefall det som ungene ser og er mest appellerende til barn. Det kunne godt vært litt konkurranse i skolesekkverden, ikke alle Jar økonomi til sekk. Vet noen om de pleier komme på salg nå snart? Anonymkode: 32079...0e7 Kjøper brukt på Finn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsa84 Skrevet 14. juli 2023 #47 Del Skrevet 14. juli 2023 Sjekk her. De trenger jo ikke årets modell... https://beckmann.no/outlet/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #48 Del Skrevet 14. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men koster de mindre? Bergans er jo er dyrt merke 🤷🏻♀️ Anonymkode: 2a758...d64 De har oftere tilbud hvertfall Anonymkode: 72d7e...1de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ebbeliten Skrevet 14. juli 2023 #49 Del Skrevet 14. juli 2023 Kjøp brukt! Det er mange fine sekker på finn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #50 Del Skrevet 14. juli 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Skal kjøpe DB, 2000kr.. ja dyrt med sekk. Ikke noe tilbud.. Men den du ser etter får du kanskje på salg på becham sin egen side. Og på finn. Anonymkode: 0af37...c39 Ofte tilbud på DB, senest forrige uke (eller var det denne uka) Anonymkode: ee62b...a39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #51 Del Skrevet 14. juli 2023 Synes ikke det er så dyrt egentlig med 1000 kr for en god Beckmann sekk. Mine barn får sekk i 1. klasse og 4. klasse. Den blir jo brukt daglig i mange år. Anonymkode: 2f574...f60 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #52 Del Skrevet 14. juli 2023 På skolen til mine barn har de fleste førsteklassingene Beckmann-sekker, men mange er arvet eller brukt. Det går også an å kun kjøpe ekstra av disse runde merkene, da føles det litt nytt. Kan du ikke kjøpe brukt på Finn, eller høre om noen i miljøet har en ekstra sekk liggende? Anonymkode: bb4c4...aad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #53 Del Skrevet 14. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): På skolen til mine barn har de fleste førsteklassingene Beckmann-sekker, men mange er arvet eller brukt. Det går også an å kun kjøpe ekstra av disse runde merkene, da føles det litt nytt. Kan du ikke kjøpe brukt på Finn, eller høre om noen i miljøet har en ekstra sekk liggende? Anonymkode: bb4c4...aad Vil også legge til: jeg har vasket sekkene i vaskemaskinen et par ganger, da ser de helt nye ut. Det eneste er at lyset foran slutter å virke, men det har uansett ganske kort levetid. Anonymkode: bb4c4...aad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #54 Del Skrevet 14. juli 2023 Dette ville jeg gjort: 1. Besøkt en nettside som Zalando 2. Trykket på sekker 3. Filtrert prisen slik at du bare får resultater som er under budsjettet. Anonymkode: 9fc36...2c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #55 Del Skrevet 14. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ofte tilbud på DB, senest forrige uke (eller var det denne uka) Anonymkode: ee62b...a39 Hvor da? For de som jeg finner på tilbud på nettet er utsolgt, lokketilbud og styggeste gul,oransje eller grønnfarge. Og fra utlandet så da er det pluss toll/moms og evt frakt. Anonymkode: 0af37...c39 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #56 Del Skrevet 14. juli 2023 Jeg selger pent brukt Beckmann sekk til 350 kr på Finn. Kjøp brukt! Masse penger spart 😊 Anonymkode: 05a7c...e22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #57 Del Skrevet 14. juli 2023 Se på Bergans. Bedre, penere og billigere sekker en. Beckmans. Anonymkode: eb0f8...a33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #58 Del Skrevet 14. juli 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Hvor da? For de som jeg finner på tilbud på nettet er utsolgt, lokketilbud og styggeste gul,oransje eller grønnfarge. Og fra utlandet så da er det pluss toll/moms og evt frakt. Anonymkode: 0af37...c39 https://dbjourney.com Anonymkode: ee62b...a39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 14. juli 2023 #59 Del Skrevet 14. juli 2023 vi har skolesekk fra New Balance, har hatt den i 3 år nå.praktisk og god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #60 Del Skrevet 14. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvor da? For de som jeg finner på tilbud på nettet er utsolgt, lokketilbud og styggeste gul,oransje eller grønnfarge. Og fra utlandet så da er det pluss toll/moms og evt frakt. Anonymkode: 0af37...c39 Kan jeg spørre hvorfor du akkurat må ha DB sekk? Er det til deg selv, eller til barnet ditt? Om det er barnet ditt, som ønsker seg DB sekk ville jeg ha satt foten ned, og sagt at hvis h*n ønsker seg DB sekk - så får h*n spare til det selv. Fordi jeg synes det er idiotisk at du som forelder må ut med 2 000 kr for en sekk. Ikke lær barnet at h*n kan få alt andre får, men oppfordre barnet å gå sine egne veier og ta sine selvstendige valg. Nei, det er ikke kult med barn som er prikk like i klesstil og valg. Du blir kanskje upopulær en stund, men som voksen vil barnet forstå hvorfor du sa nei. Om det er deg, så er det kanskje lurt å gå et par runder med seg selv. Trenger du virkelig en sekk til 2 000 kr? Når du kan bruke halvparten av pengene til noe annet? Er du student, så kan man ikke klage på at man ikke har råd til å leve - om man bruker så mye penger på en sekk. Det er godt ment, og for å få deg til å reflektere. Anonymkode: bb0b4...90f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå