Gå til innhold

Overtenker alt jeg kjøper til barnet, så slitsomt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bruker mye tid på å finne de riktige klærne og utstyr. Riktig og best kvalitet og bevegelighet, riktig størrelse, riktig farge osv. Kjøper ting og bytter det igjen når jeg finner noe bedre.

Det blir litt slitsom i lengde, noen som også har det sånn eller har råd å komme med?

Anonymkode: 91021...fea

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Råd? Slutt. Barna får det fint selv om de ikke alltid har det beste av det beste eller riktig farge. Dette er noe du må jobbe med om du blir sliten av det 

Anonymkode: 11fcd...1fc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Riktig størrelse er det eneste som teller. Pluss anvendelig i forhold til sesong. Barn ønsker seg tilstedeværende foreldre, ikke foreldre som bruker all sin kapasitet på å finne perfekte klær

Anonymkode: 126c0...de5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Riktig størrelse er det eneste som teller. Pluss anvendelig i forhold til sesong. Barn ønsker seg tilstedeværende foreldre, ikke foreldre som bruker all sin kapasitet på å finne perfekte klær

Anonymkode: 126c0...de5

Jeg vet, men riktig størrelse er ikke lett, det skal passe uten at de vokser ut av det etter en mnd. Bruker bare tid på dette når barnet sover. Det er mye ulikt for de ulike sesongene også, så så enkelt er det ikke. Noe er bra, annet er klamt og stivt 

Anonymkode: 91021...fea

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var sånn før, men fant ut at vi trenger ikke alltid det dyreste og beste. Så jeg kjøper litt forskjellig, det viktigste er at det passer. 

Anonymkode: c46f8...e44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...