Gå til innhold

Hva gjør dere etter samleie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og partner er fortsatt litt uerfaren og trenger litt veiledning på dette området.

Jeg mener vi ikke har funnet en god løsning på hva vi gjør etter jeg har kommet inni henne. Nå gjør vi det sånn at vi har en dorull i umiddelbar nærhet, sånn at når jeg er ferdig venter jeg med å trekke meg ut til hun har fått litt papir for å holde under. Så holder hun papiret der til hun sitter på do.

Det fungerer jo, men det krever litt planlegging og det er stress de gangene vi ikke rekker å forberede oss. Da kan det skje at vi stopper midt i akten for å hente dorull.

Er dette vanlig eller hva pleier folk å gjøre? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lar det bli vått i senga og skifter ofte, går rett ut på toalettet og holder hånda i skrittet så det ikke drypper, blir liggende med penis inne så lenge at det liksom fordeler seg litt og vi kan gå i dusjen uten søl andre steder - sovner inntil hverandre uten å gidde å tørke noe- alt avhenger av tid og situasjon. Dorullen forbeholdes de gangene han kommer et annet sted enn vaignalt. 

Anonymkode: 9252b...713

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Lar det bli vått i senga og skifter ofte, går rett ut på toalettet og holder hånda i skrittet så det ikke drypper, blir liggende med penis inne så lenge at det liksom fordeler seg litt og vi kan gå i dusjen uten søl andre steder - sovner inntil hverandre uten å gidde å tørke noe- alt avhenger av tid og situasjon. Dorullen forbeholdes de gangene han kommer et annet sted enn vaignalt. 

Anonymkode: 9252b...713

Blir ikke madrassen full av flekker? Det er ikke dritkult synes vi.

• Nyttig 1
Skrevet

Høres litt stress ut med den doruller, men hvis det fungerer for dere, er det supert! Dere skal jo finne en løsning som passer dere - ikke andre. 🙂

Hvis vi elsker på kvelden, så vil jeg helst bare sovne inntil. Det blir egentlig lite søl (med mindre jeg squirter), så akkurat det er ikke noe stort problem. Men jeg begynner ofte å klø etter noen timer hvis jeg ikke vasker meg etterpå. Går jeg på badet, pleier jeg å våkne for mye til å sovne, så vår «rutine» er at han går på badet, vasker pålen sin og henter en klut til meg. Og så sovner vi inntil hverandre. 😉 

AnonymBruker
Skrevet
Sondrel skrev (2 timer siden):

Blir ikke madrassen full av flekker? Det er ikke dritkult synes vi.

Enig med deg. Vi pleier å ha et par håndduker liggende ved senga, slik at vi legger en av disse under der vi ligger. Da unngår dere mye søl og vask av sengetøy. Vi har også litt tørkepapir/våtservietter i nærheten. Både jeg og mannen går deretter på badet for å vaske oss, jeg må det ellers får jeg uvi.

Sånn har vi gjort det i over tjue år😊

Anonymkode: 3c594...8a7

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Sondrel skrev (2 timer siden):

Det fungerer jo, men det krever litt planlegging og det er stress de gangene vi ikke rekker å forberede oss. Da kan det skje at vi stopper midt i akten for å hente dorull.

Hvorfor ikke ha små håndklær på soverommet? Det er bare å tørke seg etter omgang ? Hvis dere skal ta en runde til, kan dere godt vaske og starte eller starte uten å vaske

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Vi bruker håndkle. Funker for oss. 

• Nyttig 1
Skrevet

Vi har håndklær tilgjengelig, ofte under henne i sengen siden hun ofte spruter, er jo kjipt å bytte sengetøy hver dag 

AnonymBruker
Skrevet

Vi gjør det akkurat som dere. Har et "ekstralager" av dopapirruller i nattbordet. Da er det alltid en rull i nærheten. Om vi skulle være et sted og ha glemt å finne en frem så blir jeg liggende helt stille i senga til han kommer med papir fra badet. Så tar vi begge en tur på badet for en enkel vask. Er den versjonen jeg føler er enklest. Håndklær er mer styr, må vaskes osv. 

Anonymkode: f1a7f...0c9

AnonymBruker
Skrevet

Vi gjør nøyaktig som dere. Vi glemmer aldri dorull.

Og vi dusjer begge to sporenstreks etterpå.

Anonymkode: 135f2...754

AnonymBruker
Skrevet

Vi gjør som dere. Har fungert fint her i 12 år. 

Anonymkode: d9bf7...929

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vi gjør nøyaktig som dere. Vi glemmer aldri dorull.

Og vi dusjer begge to sporenstreks etterpå.

Hvorfor sånn stress egentlig? Sex er og skal være litt gris. Hvorfor ikke skifte litt hyppigere på senga i stedet.

Men, men....vi er vel alle forskjellige. 

Anonymkode: 662e2...8ff

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Drar hjem å rydder rommet.

Anonymkode: deb6d...b95

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dorull eller en klut, eller trusa mi, tar det som er tilgjengelig. Jeg går rett på do for å tisse, å ikke tisse etter sex er å be om UVI for min del. 

Anonymkode: 70d65...a40

AnonymBruker
Skrevet

Som oftest går det fint at jeg bare kniper til jeg sitter på do, men vi har små håndklær eller kluter liggende i nattbordskuffen tilfelle klin/jeg blir liggende og det rekker å renne ut. 

Anonymkode: cff8c...b31

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dorull eller en klut, eller trusa mi, tar det som er tilgjengelig. Jeg går rett på do for å tisse, å ikke tisse etter sex er å be om UVI for min del. 

Anonymkode: 70d65...a40

Samme her. Tørker litt med dorull før jeg går til badet og tisser! Vil ikke ha UVI..

Anonymkode: 00f16...437

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor sånn stress egentlig? Sex er og skal være litt gris. Hvorfor ikke skifte litt hyppigere på senga i stedet.

Men, men....vi er vel alle forskjellige. 

Anonymkode: 662e2...8ff

Det er minimal med innsats som skal til for å holde senga ren. Holde papir over og gå på do, i steden for å bare la det renne ut i senga. Vi tar oss tid til å gå de 3 meterne bort til badet.

AnonymBruker
Skrevet

Har alltid en bunke rene, små kluter liggende i nattbordet. Disse klutene brukes kun til dette og jeg har alltid 5-6 liggende klart 😁praktisk og mykere og bedre enn dopapir. Personlig syns jeg papir blir grisete og trekker ikke godt nok til seg alt kliss. 

😍

Anonymkode: 708b8...290

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har en boks kleenex stående på nattbordet. Bruker en serviett for å fange det verste klinet før vi begge får på badet og vasker oss + jeg tisser for å unngå uvi. Har et pent deksel til kleenexboksen så det ser penere ut enn dassrullen.

Anonymkode: fecfe...4ed

AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, Sondrel said:

Jeg og partner er fortsatt litt uerfaren og trenger litt veiledning på dette området.

Jeg mener vi ikke har funnet en god løsning på hva vi gjør etter jeg har kommet inni henne. Nå gjør vi det sånn at vi har en dorull i umiddelbar nærhet, sånn at når jeg er ferdig venter jeg med å trekke meg ut til hun har fått litt papir for å holde under. Så holder hun papiret der til hun sitter på do.

Er dette vanlig eller hva pleier folk å gjøre? 

Etter samleie så knuller vi mere, det høres ikke ut som dere kommer dere helt gjennom på denne måten.

Anonymkode: 9371e...2af

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...