AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #1 Skrevet 14. juli 2023 Jeg har aldri vært plaget med kvalme utenom ved omgangssyke. Men de siste par månedene har jeg opplevd flere episoder med akutt kvalme, spesielt om morgenene. Det kan minne litt om kvalmen jeg såvidt kjente på da jeg var gravid, men denne er enda kraftigere og kommer enda bråere. Går fra å være helt fin til å kunne kaste opp på sekunder. Må sitte helt i ro og bare fokusere. Den varer bare noen minutter, så går det over. Gjerne flere uker mellom hvert «anfall». Ingenting annet som feiler meg, så synes dette er litt rart 🧐 Dere kan selvsagt ikke diagnostisere, men er det noen som har lignende opplevelser…? Må jo til lege om dette fortsetter, men rekner med de ikke gjør så mye siden kvalme er et så diffust symptom på tusen ting. Det er heller neppe noe alvorlig siden det ikke feiler meg noe annet, og jeg ikke har blitt verre ila disse månedene. Så greitt å få litt innspill eller en pekepinn før jeg går til lege, så jeg kanskje har noe mer spesifikt jeg kan me ham sjekke. Anonymkode: f6768...b98
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #2 Skrevet 14. juli 2023 Kanskje det er noe som ligger og klemmer på noen nerver om natten? Anonymkode: 86a57...e94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå