OlgaY34 Skrevet 14. juli 2023 #1 Del Skrevet 14. juli 2023 Bruker Wegovy, skal neste uke starte på 1 mg. Kjenner plutselig at virkningen har avtatt. Er dette vanlig? Og hvor høy dose måtte dere opp i? Før dere fortsatte på den dosen videre.. Må jeg videre til 1,7 mg koster det jo plutselig dobbelt så mye så håpet jeg ikke måtte trenge det, men er nå mindre håpefull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #2 Del Skrevet 14. juli 2023 Jeg går på 1 mg nå og har så god virkning at legen ikke økte dosen når jeg skulle ha ny vurdering 😊 Anonymkode: 34b9f...9a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #3 Del Skrevet 15. juli 2023 Vanlig dosen er jo 2,4mg, men de starter lav og trapper opp akkurat slik kroppen tåler det bedre. Jeg bruke samme dose i 8 uker istedenfor 4 før opptrapping og det fungerer utmerket slik jeg går litt saktere ned i vekt og klarer å bygge muskler slik jeg ikke får hengende hud etter rask slanking. Anonymkode: d4651...f31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsier Skrevet 16. juli 2023 #4 Del Skrevet 16. juli 2023 Jeg var oppe på 1mg i fire uker, men fikk så kraftige bivirkninger at jeg har gått ned til 0,5mg igjen, i samråd med legen. Jeg har lest at mange holder seg på samme dose frem til de kommer til et vektplatå som varer mer enn noen uker, og først da går de videre opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå