Gå til innhold

Dana cup - tips

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Vi reiser til Dana cup med 12 åringen snart. Jeg, samboer og lillebror blir med. Har leid et lite feriehus i nærheten mens 12 åringen bor på skole med laget. De fleste har med foreldre, noen alene.

Dere som har vært på Dana Cup tidligere, hvordan organiserte dere tiden utenfor kampene? Hvilke aktiviteter gjorde dere? Var hele laget mye sammen? Hvor mye hjalp foreldrene til, satte dere opp vaktlister? 

Ønsker alle gode tips dere har lyst 😃

Anonymkode: 6960f...155

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Dana er gøy, vært der flere ganger.

Vi hadde et par sosiale tilstelninger der foreldre som ikke bodde på skolen arrangerte grill-kveld for alle, ute på gresset ved skolen laget bodde på.

Ellers var vi bare på kampene og hadde resten av tiden til å være turister 😊

Hektisk men morsom uke, mine unger har fine barndomsminner fra DanaCiup

AnonymBruker
Skrevet
Karmaisabitch skrev (5 timer siden):

Hei!

Dana er gøy, vært der flere ganger.

Vi hadde et par sosiale tilstelninger der foreldre som ikke bodde på skolen arrangerte grill-kveld for alle, ute på gresset ved skolen laget bodde på.

Ellers var vi bare på kampene og hadde resten av tiden til å være turister 😊

Hektisk men morsom uke, mine unger har fine barndomsminner fra DanaCiup

Talk for svar - høres koselig ut med grilling, det skal jeg foreslå. Når du sier at dere brukte resten av tiden som turister, hadde dere med fotballbarnet da eller var han sammen med laget? Var det da trenerne som var sammen med dem? 

Anonymkode: 6960f...155

Skrevet

Nei, spillerne er med laget hele tiden.

Det er de foreldrene som bor på skolen og trenerne som er med laget hele døgnet. Guttelagene våre har bare hatt pappaer som «vakter» Sjelden problemer med å få nok fedre til å stille opp. De som har bodd med laget har sluppet å betale for opphold og båttur fra Gøteborg - Frederikshavn. De kostnadene har resten av foreldregruppa spleisa på 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...