Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gått jevn og trutt ned i vekt de siste 6 mnd, inkl de 2 første månedene av svangerskapet. I helgen som var hadde jeg dog en spontanabort, og jeg skjønner ikke helt hva som skjer med kroppen, og lurer på om noen andre har opplev lignende? Ble tatt opp med legen, men det ble ikke sagt noe om vekten. Tingen er den at jeg fra søndag-mandag til torsdag har gått opp 3 kilo. Jeg er helt sprengt i magen, er skikkelig oppblåst og merker på klær som før var løs, nå er trange som pølseskinn. Jeg ser ut som om jeg er gravid i 6-7 måned, og har det utrolig ukomfortabel med magen. Virker som jeg samler på vann, og lurer på om det kan være i sammenheng med SA? 

Anonymkode: 79ea9...e56

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Jeg har gått jevn og trutt ned i vekt de siste 6 mnd, inkl de 2 første månedene av svangerskapet. I helgen som var hadde jeg dog en spontanabort, og jeg skjønner ikke helt hva som skjer med kroppen, og lurer på om noen andre har opplev lignende? Ble tatt opp med legen, men det ble ikke sagt noe om vekten. Tingen er den at jeg fra søndag-mandag til torsdag har gått opp 3 kilo. Jeg er helt sprengt i magen, er skikkelig oppblåst og merker på klær som før var løs, nå er trange som pølseskinn. Jeg ser ut som om jeg er gravid i 6-7 måned, og har det utrolig ukomfortabel med magen. Virker som jeg samler på vann, og lurer på om det kan være i sammenheng med SA? 

Ta kontakt med lege! Dette høres ikke normalt ut❤️

Anonymkode: 9b004...777

AnonymBruker
Skrevet

Er kanskje ikke helt det samme, men etter jeg fødte (ikke spontanabort) så fikk jeg mye vann i kroppen. Hadde ikke hovne føtter etc i svangerskapet men etter fødsel derimot🤷‍♀️ gikk vel over etter 4-5 dager mener jeg.

Anonymkode: 7ea38...934

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Ta kontakt med lege! Dette høres ikke normalt ut❤️

Anonymkode: 9b004...777

Har vært hos legen og tok dette opp, men ble ikke sagt eller gjort noe mer med det. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Er kanskje ikke helt det samme, men etter jeg fødte (ikke spontanabort) så fikk jeg mye vann i kroppen. Hadde ikke hovne føtter etc i svangerskapet men etter fødsel derimot🤷‍♀️ gikk vel over etter 4-5 dager mener jeg.

Anonymkode: 7ea38...934

Jeg samler ikke vann noe annet sted enn magen. Måtte spørre samboer om ikke han også så det, for det er ikke bare vekten som går opp, men magen buler mer og mer og høyere og høyere opp. Men joda, det var absolutt synlig for han også at magen min buler ekstremt. Det er helt seriøst når jeg skriver at det ser ut som jeg har en babykul/babymage 6-7 mnd på vei. Får sting veldig fort, tung/vondt å trekke pusten for mye for det er så mye press i magen hele tiden. Når SA startet "for fult" med kraftige blødninger, startet dette. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...