AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #1 Skrevet 13. juli 2023 Jeg sliter med at jeg er så tett i nesa hele tiden. Holder på å bli sprø. Har blitt testet for allergi, med negativt utslag. Har forsøkt å kontakte den legen gjentatte ganger i det siste uten svar. Antar at han har ferie. Dro innom apoteket for å spørre om de hadde noen tips, og farmasøyten anbefalte meg å kontakte legevakten. For tett nese! Gjorde jo selvfølgelig ikke det. Er jo ikke farlig eller akutt, bare plagsomt. Nesten litt overrasket over at en farmasøyt oppfordrer til misbruk av legevakt🙊 Anonymkode: 2f44e...bb9 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #2 Skrevet 14. juli 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg sliter med at jeg er så tett i nesa hele tiden. Holder på å bli sprø. Har blitt testet for allergi, med negativt utslag. Har forsøkt å kontakte den legen gjentatte ganger i det siste uten svar. Antar at han har ferie. Dro innom apoteket for å spørre om de hadde noen tips, og farmasøyten anbefalte meg å kontakte legevakten. For tett nese! Gjorde jo selvfølgelig ikke det. Er jo ikke farlig eller akutt, bare plagsomt. Nesten litt overrasket over at en farmasøyt oppfordrer til misbruk av legevakt🙊 Anonymkode: 2f44e...bb9 Har dere et legekontor? Skal være noen vikar isåfall. Tenker hun anbefalte deg legevakt hvis du ikke får tak i legen. Anonymkode: 0fa07...f40
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #3 Skrevet 14. juli 2023 Det er ikke rart det er timeslange ventekøer på legevakten om man skal gå dit med tett nese også. Prøv å skylle nesen med saltvann? Altså ikke saltvannspray, men skylling med nesehorn eller en egen type sprøyte som jeg ikke vet hva kalles. Det hjelper ikke med en gang, men gjerne etter et par dager. Anonymkode: 53a99...2be
KristinF Skrevet 14. juli 2023 #4 Skrevet 14. juli 2023 Ja det er ganske sykt faktisk. Men det finnes folk som har ringt 113 pga tett nese og fordi nesespray ikke har fungert. 113-operatør: kan du puste med munnen? Pasient: ja? Operatør: ….. Folk er dumme. Heldigvis ikke du da.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #6 Skrevet 14. juli 2023 Prøv å ta zyrtec, er ikke farlig selv om du ikke er alergisk. Hvis du blir bedre så er det allergi. Trenger ikke å slå ut på prøver. Anonymkode: 3eca8...ab7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå