Gå til innhold

Tenner på alle eldre menn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ryddet for kontaktannonse. 

Christina82, mod

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner deg godt, jeg er selv i midt/slutten av tyveårene og den nærmeste i alder jeg har pult er 3 år eldre enn meg. Lengst unna er 16 år eldre, og også den beste.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
snillochsøt skrev (3 minutter siden):

Skjønner deg godt, jeg er selv i midt/slutten av tyveårene og den nærmeste i alder jeg har pult er 3 år eldre enn meg. Lengst unna er 16 år eldre, og også den beste.

Definitivt min erfaring også at yngre kvinner har fått sine beste opplevelse med en voksen 😉

• Liker 1
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
On 7/18/2023 at 11:39 PM, snillochsøt said:

Var det han legen du lå med på UNN?

Anonymkode: a838d...f89

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.7.2023 den 2.06):

😘tenner på alle jeg ser i Oslo, bare eldre menn. Bussjåfør, brannmann, legen min, politi i gata,, faren til vennina mi, læreren min (dette var på vgs da), faren til vennine nr 2, foreleseren min. Alle autoritetspersoner. Lederen min også på arbeid. De er også mye eldre enn meg. Jeg ser ikke på de under 30, men 40-53.  Har vært hos psykolog men hjelper lite å ikke slutte å like eldre menn. Jeg snakker med de om både politikk og kriminalitet. Jeg er så gammeldags av meg

Anonymkode: 584c4...1d8

så bra for de eldre mannfolk da... da kan du nok velge å vrake og. 

Anonymkode: 4c437...df7

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.7.2023 den 1.06):

😘tenner på alle jeg ser i Oslo, bare eldre menn. Bussjåfør, brannmann, legen min, politi i gata,, faren til vennina mi, læreren min (dette var på vgs da), faren til vennine nr 2, foreleseren min. Alle autoritetspersoner. Lederen min også på arbeid. De er også mye eldre enn meg. Jeg ser ikke på de under 30, men 40-53.  Har vært hos psykolog men hjelper lite å ikke slutte å like eldre menn. Jeg snakker med de om både politikk og kriminalitet. Jeg er så gammeldags av meg

Anonymkode: 584c4...1d8

Er selv mann på 50 og syns bare det er hyggelig om yngre kvinner får tenning når de ser meg😉

Hvis du liker eldre menn, så fortsett med det👍

Kos deg og nyt livet☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...