Gå til innhold

Tenner på alle eldre menn

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke sant, spennende med menn som hae litt livserfaring. Jeg er litt gammeldags av meg hehe😝

Anonymkode: 584c4...1d8

Muligens også et ørlite farskompleks? 🤭🙈

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Balsamering kan holde mennesker fine i mange hundre år. Logisk sett innafor.

Anonymkode: 66d49...298

Du og de derre likfetisjene dine altså....😩

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Ja går fint det. Så lenge man ser bra ut. -TS

Overfladisk, ja. Ingen bombe akkurat🥱

Anonymkode: 91239...0cd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Overfladisk, ja. Ingen bombe akkurat🥱

Anonymkode: 91239...0cd

Og bra personlighet++, jeg er pen selv så🥳

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan ikke si alle menn. Bare en. Tenner bare på en. Han jeg er super forelsket i. Han er 17 år eldre enn meg, som også begynner å nærme meg kategorien godt voksen selv. 

Skulle det vise deg at jeg ikke skulle ham til slutt kommer jeg til å titte mot den aldersgruppen, seinere også i alle fall. En mann med livserfaring  fra en tid hvor ting var mer naturlig er et stort gode. Så skulle han noen gang bekymre seg for forskjellen, så kan han vite at jeg uansett kommer til å se i den rettning - skulle han slutte å se i min. 

Anonymkode: f9ac2...5b4

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg kan ikke si alle menn. Bare en. Tenner bare på en. Han jeg er super forelsket i. Han er 17 år eldre enn meg, som også begynner å nærme meg kategorien godt voksen selv. 

Skulle det vise deg at jeg ikke skulle ham til slutt kommer jeg til å titte mot den aldersgruppen, seinere også i alle fall. En mann med livserfaring  fra en tid hvor ting var mer naturlig er et stort gode. Så skulle han noen gang bekymre seg for forskjellen, så kan han vite at jeg uansett kommer til å se i den rettning - skulle han slutte å se i min. 

Høres spennende ut. Hvor gammel er han?❤️ er dere kjærester?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Høres spennende ut. Hvor gammel er han?❤️ er dere kjærester?

Vi har et avstandsforhold, så det gjør det hele litt komplisert. Han er 57. 

Skrevet

Kan jo føles jo som et kompliment når damer på 25-30, flørter og virker interresert.

Men…

så tenker jeg om min datter på 30 hadde presentert meg for en kjæreste på min alder…
vel tror ikke jeg hadde satt pris på det, selv om det selvfølgelig er hennes mening og valg som teller.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.7.2023 den 1.42):

Senker du kravet om alder til 37?

Anonymkode: 09146...bda

Bli bedre kjent eller med meg? -Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Vi har et avstandsforhold, så det gjør det hele litt komplisert. Han er 57. 

Digg det. Datet en på 38, var ganske greit det😇

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Trekker tilbake dette . Ork å bli kjent med folk fra KG😆 -TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.7.2023 den 11.41):

Jeg er i midten av 20-årene.

Jeg skjønner deg 😉

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.7.2023 den 1.06):

Jeg snakker med de om både politikk og kriminalitet.

Er dette noe som gir tenning i tillegg, eller bare en generell interesse og lett samtaleemne?

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.7.2023 den 1.06):

😘tenner på alle jeg ser i Oslo, bare eldre menn. Bussjåfør, brannmann, legen min, politi i gata,, faren til vennina mi, læreren min (dette var på vgs da), faren til vennine nr 2, foreleseren min. Alle autoritetspersoner. Lederen min også på arbeid. De er også mye eldre enn meg. Jeg ser ikke på de under 30, men 40-53.  Har vært hos psykolog men hjelper lite å ikke slutte å like eldre menn. Jeg snakker med de om både politikk og kriminalitet. Jeg er så gammeldags av meg

Jeg har hatt det slik i hele mitt liv.. min eldste elskerinne blir snart 79 år, og hun knuller som en gudinne som alle andre kvinner. Og hun er like deilig som alle andre også.. like deilig som min første elskerinne på 50 år da jeg bare var 22 år.. 

Jeg ble avhengig av boosten jeg fikk av mye eldre kvinner, pga av at de var så mye bedre elskere og flink til å prate. Det vil si at de var meget takknemmlige, lærte meg mye og gav meg mye skryt av å ha blitt en god elsker. Det skapte gjensynsglede av slike kvinner, for det er helt ukomplisert og trygt vennskapsforhold💙

Haha, men nei.. jeg har unngått psykolog, for vi pratet ikke politikk og kriminalitet😅

Skrevet
Bamseklemmer skrev (2 timer siden):

Jeg har hatt det slik i hele mitt liv.. min eldste elskerinne blir snart 79 år, og hun knuller som en gudinne som alle andre kvinner. Og hun er like deilig som alle andre også.. like deilig som min første elskerinne på 50 år da jeg bare var 22 år.. 

Jeg ble avhengig av boosten jeg fikk av mye eldre kvinner, pga av at de var så mye bedre elskere og flink til å prate. Det vil si at de var meget takknemmlige, lærte meg mye og gav meg mye skryt av å ha blitt en god elsker. Det skapte gjensynsglede av slike kvinner, for det er helt ukomplisert og trygt vennskapsforhold💙

Haha, men nei.. jeg har unngått psykolog, for vi pratet ikke politikk og kriminalitet😅

Skrevet
Bamseklemmer skrev (2 timer siden):

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.7.2023 den 21.33):

Få han til slutt? Er han ikke interessert å gå inn i forhold med deg? 

Anonymkode: 74fc2...08d

AnonymBruker
Skrevet
Snok1 skrev (13 timer siden):

Er dette noe som gir tenning i tillegg, eller bare en generell interesse og lett samtaleemne?

Er en generell interesse og greit å dele synspunkter med noen.☺️

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Er en generell interesse og greit å dele synspunkter med noen.☺️

Kjekk bonus, altså!😃

Skrevet

Leit at du ikke liker din egen tenning, eldre menn. 

Hvorfor ikke bare nyte livet, finne deg noen menn å leke med. I forhold til forhold og det å stifte familie er jeg enig i at det kan bli utfordrende.

Synes selv aldersforskjell kan være veldig deilig og vakkert,  for meg med yngre kvinner. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...