Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Tjufsen
Skrevet (endret)

Vet ikke helt hvor jeg skal begynne, foreldra vil at jeg skal skaffe meg kjæreste da, og så er jeg på datingsider iblant når maset er på det verste etter vi har vært ute, for eksempel, men jeg finner ikke helt interessen av å snakke, og å bli kjent, har ikke noe spesielt behov for å være intim heller tror jeg, men savner noen å se på film med da, og stryke på armen, gjerne holde rundt om natta også, hadde vært moro å fått barn også, men jeg orker liksom ikke å snakke for å bli kjent,

jeg antar, at interessen er for liten, jeg er mye ute også, og er sosial, men jeg snakker egentlig aldri med noen, vet ikke om det er meg, eller jentene, jeg snakker liksom aldri for å bli kjent med de, jeg er ikke homofil, tror jeg, jeg antar at jeg er mentalt frisk, føler meg ihvertfall normal iblant folk, kanskje jeg har mistet interessen for jenter, er litt kontrast, for når jeg fikk på ungdomskolen, så forelsket jeg meg, konstant, det var liksom, det største i livet mitt, å få ei jente,

jeg føler sjangsene mine nå, er de beste, noensinne, men jeg får ikke helt til å snakke, det er mulig jentene er for innesluttet, eller så er det meg som ikke gjør nok, vet liksom ikke, foreldra fortsetter å mase også, jeg er litt flink ellers i livet, har sunget mye, trent mye, hjelper folk hele tiden hvis de trenger det, kan mye på flere områder, mister man interessen bare når man blir eldre? Folk maser liksom om at jeg skal gi etter for samfunnet også, men det er så kjedelig, ingenting å gjøre, bare besøke butikker og kjøpe noe, jeg ville melde meg frivillig til å hjelpe Ukrania også med krigen, men jeg dro aldri, har jo motet til det da, kanskje jeg trenger litt spenning bare for å bli i giret for å date? Hvis det er noe galt med meg da, så vet jeg ikke helt hva det er, kanskje det er noe ukjent, aldri før sett?

Vært på datingside idag, siden 10 i morgen, helt frem til nå, uten noe resultat, det er kanskje litt rart i seg selv, tar litt av stoltheten min å be om hjelp, men det er det noe galt som jeg ikke ser? Har ikke not imot sex heller da, jeg føler jeg er litt feit, så må slanke meg først, men ellers, har det litt moro med å skrive rare ting til dere da når jeg kommer på noe :)

Endret av Tjufsen
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ok

Anonymkode: 6120f...547

Gjest Tjufsen
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ok

Anonymkode: 6120f...547

Takker, meget opplysende 😛

AnonymBruker
Skrevet

Om du ikke er interessert i å bli kjent med noen, blir det jo også vanskelig å finne partner uavhenging om du er homofil eller ikke.

Anonymkode: 5e6a5...ff5

Gjest Tjufsen
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Om du ikke er interessert i å bli kjent med noen, blir det jo også vanskelig å finne partner uavhenging om du er homofil eller ikke.

Anonymkode: 5e6a5...ff5

Joda, men syns det er så tragisk, har alltid vært så interessert i jenter, alltid vært så romantisk, følt at hele livet er det bare, er jo ikke noe mening uten jenter da

AnonymBruker
Skrevet

Tråden stenges snart pga manglende overskrift.

Anonymkode: 033d2...fb5

AnonymBruker
Skrevet

Du kommer jo ingen vei når du ikke har noen interesse for å snakke for å bli kjent. Å presse frem en samtale du egentlig syns er uinteressant og ikke har noen interesse fra vil motparten merke så da vil de ikke bruke mer tid på deg. Jeg tror det er sannsynlig at du er en sær person, det betyr ikke at du er noe dårlig person men jeg stusser over at du sier at andre sier at du skal "gi etter for samfunnet" men du ikke vil det men heller dra til Ukraina. Når andre sier det til deg så tyder det på at du har plassert deg selv veldig på siden av normaliteten og det vil gjøre det vanskelig for deg å kunne assosiere til andre normale mennesker i samtale og livsstil. Mulig derfor du ikke har noe interesse av å snakke sammen ,fordi du ikke kan assosiere til de uansett. Jeg stusser også over av at du sier du ville reist til Ukraina, hvorfor gjør du ikke det da? Personer som aldri gjennomfører noe kan også være lite motiverende å innlede noe bekjentskap med. Mener ikke at du skal dra i krigen altså,men tenk litt på om det å ikke gjennomføre ting du kunne tenke deg å gjøre er noe som pleier å gjelde for deg. 

Til sist så er det lett å forstå ønsket om noen å se tv med og stryke på armen, men et parforhold er med en levende person med et levende liv bak seg og egne interesser og fascinerende tanker. Denne menneskeligheten går du glipp av når du ikke bryr deg om det å snakke sammen for å bli kjent. En kjæreste er ikke en gjenstand som bare er der for å holde deg med selskap, du må også være en god partner for en potensiell kjæreste og et forhold handler om mer enn å se på tv sammen. Et forhold skal inspirere, motivere, oppleve ting sammen, vokse og utvikle seg. 

Jeg tenker at du kanskje først og fremst må begynne å se på kvinner og forhold på en annen måte enn du gjør og begynne å engasjere deg mer i andre mennesker. 

Anonymkode: ce36c...6e9

AnonymBruker
Skrevet
Tjufsen skrev (12 minutter siden):

Joda, men syns det er så tragisk, har alltid vært så interessert i jenter, alltid vært så romantisk, følt at hele livet er det bare, er jo ikke noe mening uten jenter da

Her sier du også noe som er grunn til at du ikke får dame. Du må gi livet ditt mening utenom damer. Det er mange ting i livet som er meningsfullt og du må fylle ditt liv med mening hver dag og finne din greie. 

En dame er ikke en engel som bare kommer inn å gir livet mening. Ingen damer vil ha en mann som ikke brenner for noe og er lidenskapelig med egne interesser 

Anonymkode: ce36c...6e9

AnonymBruker
Skrevet

Har du venner? Hvordan er dine sosiale ferdigheter sånn generelt? 

Anonymkode: d23af...229

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...