Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og utføre sex med mindreårige er STRAFFBART det! Jeg blir rett og slett kvalm....

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_knut_*
Skrevet (endret)
Jeg mener om/når saken blir  behandlet i rettsystemet er det normalen at "offeret" søker  om erstatning. I denne saken vil jenta  da bli premiert for å ha utvist utrolig dårlig gangsyn.

At mannen får bot er greit nok. Men denne  boten bør gå tilbake til  samfunnet. ( tenk  hva de to har påkostet samfunnet allerede  jeg  nevner  politiavhør, advokater etc )

.Hun er et barn uansett alder og han 37 voksen,hvem mener du skal ha ta ansvar i en situasjon barnet eller den voksne !

Innlegget er redigert. Remyline Moderator

Endret av Remyline
Skrevet
Denne jenta  har virkelig gjort det ja. Først får  hun 2 tusen spenn for  frivillig sex. Nå  går det mot rettsak og da får hun sannsyligvis minst det tidobbelte av det opprinnelige  beløpet i erstatning for tort og svie :frustrert:

Easy money ja for en fjortis  :roll:

Det kan godt hende at 14-åringer i dag vet mer om sex enn sine foreldre, men ofte er de ikke klar over konsekvensen eller sine egne følelser på området. At hun trodde det var enkelt å ligge med noen for å få noen kroner kan skyldes alt skriveri og alle myter om at alle har sex med alle i alle varianter av stillinger og kjønn og at ingen vil innrømme at de ikke har hatt sex eller at de ikke var moden for det. Og når hun først gikk til skrittet så viste det seg at hun ikke var følelsesmessig moden for sitt sexstunt - at hun ble sittende igjen med kvaler som hun trodde hun ikke kom til å få.

Og når det gjelder menn og yngre jenter - jeg presiserer enkelte menn, ikke alle - så er det slik at noen synes det er digg med unge jenter. De er ofte fastere i fisken og det mest vesentlige - de har "Lolita" preget. Og mange fantaserer om å være en ung jentes første, den som tar møydommen. Men som jeg sa tidligere - det gjelder heldigvis ikke alle menn.

Umoden mann og umoden jente.

Skrevet

Er ikke lett å vite om jenter er over eller under 16 da... Kjenner en som lå med en jente han trodde var myyye eldre, hun var 15... Men hun hadde vært mye aktiv seksuelt tidligere også, samt at hun fasthold i retten at dette var noe hun ville etc, så selv om han var mye eldre fikk han kun en betinget dom.

Skrevet

FYI er man faktisk seksuelle vesener fra fødselen av... hvis du mener at man ikke er bevisste nok seksuelt, kan man diskutere i det uendelig, det vil være totalt forskjellig fra person til person - en 40-åring kan være totalt uvitende (som han det gjelder her; man mangler en modenhet ift seksuell atferd dersom man faller for så unge partnere - det bør kunne forventes mer av en voksen person, om ikke i preferanser så i uttrykt atferd - dømmekraft), en 14-år gammel jente kan være "gammel-ung" i hodet.

Poenget må uansett være at lover er der for å beskytte ofre for overgrep - utover det er grensene temmelig flytende.

Og en ting til - gamle griser ER verre enn unge, nettopp pga at man bør kunne forvente mer modnet holdning av den eldre ift den yngre.

Gjest Sexy Sadie
Skrevet

En ting er at fyren hadde sex med jenta, noe annet er det at han betalte henne også...

Det hele er bare tragisk, men jeg tror faktisk at ting er i endring når det kommer til holdninger til sex hos unge jenter, de har begynt å bruke det mer bevist som vare for å få råd til de her tingene som det er så viktig for dem å eie i venninneflokken.

Så hvis fyrene betaler for litt fitte, så ja, ja. Man kan ikke gå å vokte hvert et skritt fjortissene tar heller.

At de vil få trøbbel med det senere i livet når de vil ha noe seriøst er det ingen tvil om, de vil jo renne rundt og lure på om en hver fyr de møter er en horekunde.

Gjest den undrende
Skrevet

Uff, lurer på hvorfor jenta synes det er ok å selge kroppen sin (og i en alder av 14).

Men forstår ikke hvorfor mannen bare ble dømt for å filme seksualakten?

Han ble ikke dømt for ulovligheter som å kjøpe sex for en under 18 år, og det aller verste: At han hadde sex med en 14-åring! :overrasket:

Jeg mener at 14-åringer er seksuelle vesener, men de er fortsatt barn. Og samme hvor frivillig det er, så er det ikke under likverdige forhold å ha sex mellom en 37-åring og er 14-åring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...