Gå til innhold

Onanerer for mye.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Litt rett På , men hvor ofte onanerer dere vanligvis? Min eksdame gjorde det faktisk daglig selv om vi hadde veldig mye sex. Syntes det var litt merkelig. Vi hadde bra sex allikevel men ålreit å høre hva som er vanlig for flere. 

Anonymkode: 87d4c...18e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg onanerer to til fire ganger om dagen, men vet at ikke det er vanlig for alle. Jeg er alltid kåt da. Konstant våt, det har jeg alltid vært. Er i slutten av 40 årene. 

Anonymkode: 89d72...e77

• Hjerte 6
AnonymBruker
Skrevet

Varierer veldig. Noen ganger 1-2 ganger pr dag, andre ganger ikke før etter over 1-2 uker😅 

Anonymkode: 67fc3...db4

Gjest Chroma
Skrevet

Omtrent aldri nå som jeg er i forhold og har ofte sex. Det er jo veldig individuelt. 

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje hver 3-4 måned, og nei jeg har heller ikke sex, Incel-life FTW!:P

Anonymkode: aa00b...3fb

Skrevet

Jeg onanerer 2 ganger daglig, har gjort dette siden jeg siden jeg begynte å onanere, tror jeg var 9 år gammel.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mellom 1 og 7

Anonymkode: 05b31...6d7

AnonymBruker
Skrevet

Vanligvis to ganger daglig, morgen og kveld. God start på dagen i sengen eller i dusjen og flott sovemedisin. Har gjort det siden jeg ble skilt for ca. 15 år siden. Kvinne, over 60.

Anonymkode: f5df6...9a0

• Hjerte 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Litt rett På , men hvor ofte onanerer dere vanligvis? Min eksdame gjorde det faktisk daglig selv om vi hadde veldig mye sex. Syntes det var litt merkelig. Vi hadde bra sex allikevel men ålreit å høre hva som er vanlig for flere. 

Anonymkode: 87d4c...18e

Jeg liker best å knulle ei dame men får ikke nok og da må jeg ty til onanering og det blir det en del av. Hadde vert deilig med ei elskerinne  eller FF

AnonymBruker
Skrevet

Flere ganger om dagen, fordi jeg ikke har en sexpartner for øyeblikket.

Vil selvsagt ha sex, men dessverre ganske redd for å bli avvist, så får fikse orgasmene mine selv...  

K29

Anonymkode: 58ef8...c76

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg bor alene onanerer jeg i snitt 5-6 ganger i uka, i et forhold hvor man bor sammen, kanskje én gang. 

Anonymkode: 3f453...dd3

AnonymBruker
Skrevet

Onanerer du for mye risikerer du å bli blind 

Anonymkode: c6124...79f

Gjest Elooon
Skrevet

En gang i døgnet. Hadde nok blitt flere ganger i døgnet hvis jeg ikke hadde hatt sex😂men sex hjelper meg med å bli fornøyd. 

AnonymBruker
Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg onanerer to til fire ganger om dagen, men vet at ikke det er vanlig for alle. Jeg er alltid kåt da. Konstant våt, det har jeg alltid vært. Er i slutten av 40 årene. 

Hvordan får du tid til noe annet? Vasker du deg/dusjer etterpå?

Anonymkode: 930cb...485

Gjest Elooon
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Folk vasker/dusjer vel ikke etter hver gang en onanerer eller har sex. Har jeg aldri sett folk gjør og aldri gjort selv. Det hadde blitt mye vasking og dusjing. Alt for mye. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Onanerer du for mye risikerer du å bli blind 

Anonymkode: c6124...79f

Det vil også vokse hår i håndflaten... 😁

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det bli et par ganger om dagen, som regel.  Har så så si aldri sex.  Må lette på trykket jevnlig.  Og seksuelle tanker kommer uansett.  Tror et må være en del av vår natur.

Anonymkode: 69f6f...edd

Skrevet

Veldig varierende. Stort sett to til fem ganger i uka. Men iblant også to ganger på en dag. Mangler en kvinne å dele kåtheten med. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Rart spørsmål. Jeg dusjer hver dag. Bruker ikke flere timer. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...