AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #1 Del Skrevet 13. juli 2023 Lurer på om noen av dere som ser godt, kan se om jeg får meg kjæreste denne sommeren? Anonymkode: 17a48...6fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #2 Del Skrevet 17. juli 2023 Ingen? 😊 Anonymkode: 17a48...6fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #3 Del Skrevet 17. juli 2023 Har lagt kort. Du får en type etter deg. Men jeg leser også at han er veldig overvektig, og vil bli plagsom over tid. Anonymkode: d6dc4...bb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #4 Del Skrevet 17. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har lagt kort. Du får en type etter deg. Men jeg leser også at han er veldig overvektig, og vil bli plagsom over tid. Anonymkode: d6dc4...bb1 Ser også ut som om han kan ha en form for forstyrrelse som Asperger/Adhd. Anonymkode: d6dc4...bb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #5 Del Skrevet 17. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 17.7.2023 den 23.49): Har lagt kort. Du får en type etter deg. Men jeg leser også at han er veldig overvektig, og vil bli plagsom over tid. Anonymkode: d6dc4...bb1 Takk for svar. Jeg har en som er interessert, som jeg har kjent i mange år, en jeg liker godt og er glad i. som jeg vurderer å date. Han er litt overvektig, men ikke så veldig, og han har ikke Asberger eller ADHD. Kan det være han dere ser? Anonymkode: 17a48...6fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 17. juli 2023 #6 Del Skrevet 17. juli 2023 (endret) Tydelig dere hverken har moral eller viten om hva strafferammen er for å spå eller diagnosere helse! Ta dere sammen! Endret 17. juli 2023 av Lawyam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #7 Del Skrevet 18. juli 2023 Kan anbefale synske Heidi som driver for seg selv. Hun har noe bedre telefonpris enn på vanlige spåtjenester på telefon. Bare google synske Heidi. Anonymkode: e1e6d...d63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #8 Del Skrevet 18. juli 2023 https://www.heidielin.no Fant link her. Anonymkode: e1e6d...d63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #9 Del Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): https://www.heidielin.no Fant link her. Anonymkode: e1e6d...d63 Takk for link😊 Ser det koster 31kr i minuttet, det er vel omtrent samme pris som de andre klarsynte på sånne teletorg. Håpte noen klarsynte fikk inn noe de ville dele med meg her inne😊 Anonymkode: 17a48...6fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #10 Del Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 18.7.2023 den 0.47): Takk for svar. Jeg har en som er interessert, som jeg har kjent i mange år, en jeg liker godt og er glad i. som jeg vurderer å date. Han er litt overvektig, men ikke så veldig, og han har ikke Asberger eller ADHD. Kan det være han dere ser? Anonymkode: 17a48...6fe Det er jo ikke sikkert han vet om det selv? Anonymkode: d6dc4...bb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #11 Del Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er jo ikke sikkert han vet om det selv? Anonymkode: d6dc4...bb1 Jeg kjenner han ganske godt, og nei, jeg kunne aldri tenkt meg noe sånt. Man kan ikke begynne å ilegge folk diagnoser de hverken har eller noen gang har vist tegn til. Han jeg tenker på er heller ikke veldig overvektig, bare litt, og han er i veldig god form, trener masse. Anonymkode: 17a48...6fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå