Gå til innhold

Noen som kan se om jeg får meg kjæreste i sommer eller ei?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurer på om noen av dere som ser godt, kan se om jeg får meg kjæreste denne sommeren? 

Anonymkode: 17a48...6fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har lagt kort. Du får en type etter deg. Men jeg leser også at han er veldig overvektig, og vil bli plagsom over tid.

Anonymkode: d6dc4...bb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har lagt kort. Du får en type etter deg. Men jeg leser også at han er veldig overvektig, og vil bli plagsom over tid.

Ser også ut som om han kan ha en form for forstyrrelse som Asperger/Adhd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.7.2023 den 23.49):

Takk for svar. Jeg har en som er interessert, som jeg har kjent i mange år, en jeg liker godt og er glad i. som jeg vurderer å date. Han er litt overvektig, men ikke så veldig, og han har ikke Asberger eller ADHD. Kan det være han dere ser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydelig dere hverken har moral eller viten om hva strafferammen er for å spå eller diagnosere helse! Ta dere sammen! 

Endret av Lawyam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan anbefale synske Heidi som driver for seg selv. Hun har noe bedre telefonpris enn på vanlige spåtjenester på telefon. Bare google synske Heidi. 

Anonymkode: e1e6d...d63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

https://www.heidielin.no

Fant link her. 

Anonymkode: e1e6d...d63

Takk for link😊 Ser det koster 31kr i minuttet, det er vel omtrent samme pris som de andre klarsynte på sånne teletorg. Håpte noen klarsynte fikk inn noe de ville dele med meg her inne😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.7.2023 den 0.47):

Takk for svar. Jeg har en som er interessert, som jeg har kjent i mange år, en jeg liker godt og er glad i. som jeg vurderer å date. Han er litt overvektig, men ikke så veldig, og han har ikke Asberger eller ADHD. Kan det være han dere ser?

Det er jo ikke sikkert han vet om det selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er jo ikke sikkert han vet om det selv?

Jeg kjenner han ganske godt, og nei, jeg kunne aldri tenkt meg noe sånt. Man kan ikke begynne å ilegge folk diagnoser de hverken har eller noen gang har vist tegn til. Han jeg tenker på er heller ikke veldig overvektig, bare litt, og han er i veldig god form, trener masse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...